Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko kellään vinkkejä edullisista ruuista?

Vierailija
17.01.2025 |

Nyt pääsi käymään niin, että minulle tuli odottamattomia kuluja ja loppukuun ruokiin jäi vain 230€ ja tili tulee vasta 26 päivä. Kyseessä yhden miehen talous. Myös ruokajaoista tai vastaavista voi kertoa, että miten ne toimivat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa käydä s ryhmän kauppojen ilta aleissa, niistä saa -60% alennuksella ihan syömäkelpoista ruokaa. Olen itse joutunut pari kertaa turvautumaan niihin itsekin. Onhan se vähän noloa, mutta äärimmäiset tilanteet vaativat äärimmäisiä tekoja. voimia sinulle.

Vierailija
2/5 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä tiukan paikan tullen lainannut säästötililtäni sen verran että olen saanut sinniteltyä pahimman yli. Joku 300-500 on yleensä riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähellä on sushi paikka jossa myydään viimeisen tunnin aikana -30% annoksia. Sushitkin vain euron kappale. Siinäkin tulee jo kiva säästö.

Vierailija
4/5 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähellä on sushi paikka jossa myydään viimeisen tunnin aikana -30% annoksia. Sushitkin vain euron kappale. Siinäkin tulee jo kiva säästö.

No on kyllä edullisia susheja. Tuo 30% ravintola hinnasta on kyllä jo aika paljon alennusta.

Vierailija
5/5 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempikin samppanja tai kuohari on ihan hyvää. Jos joka päivä ei syö ala cartea niin siinäkin säästää jonkun verran.