Oisko kellään vinkkejä edullisista ruuista?
Nyt pääsi käymään niin, että minulle tuli odottamattomia kuluja ja loppukuun ruokiin jäi vain 230€ ja tili tulee vasta 26 päivä. Kyseessä yhden miehen talous. Myös ruokajaoista tai vastaavista voi kertoa, että miten ne toimivat?
Kommentit (5)
Minä olen yleensä tiukan paikan tullen lainannut säästötililtäni sen verran että olen saanut sinniteltyä pahimman yli. Joku 300-500 on yleensä riittänyt.
Meidän lähellä on sushi paikka jossa myydään viimeisen tunnin aikana -30% annoksia. Sushitkin vain euron kappale. Siinäkin tulee jo kiva säästö.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähellä on sushi paikka jossa myydään viimeisen tunnin aikana -30% annoksia. Sushitkin vain euron kappale. Siinäkin tulee jo kiva säästö.
No on kyllä edullisia susheja. Tuo 30% ravintola hinnasta on kyllä jo aika paljon alennusta.
Halvempikin samppanja tai kuohari on ihan hyvää. Jos joka päivä ei syö ala cartea niin siinäkin säästää jonkun verran.
Sinun kannattaa käydä s ryhmän kauppojen ilta aleissa, niistä saa -60% alennuksella ihan syömäkelpoista ruokaa. Olen itse joutunut pari kertaa turvautumaan niihin itsekin. Onhan se vähän noloa, mutta äärimmäiset tilanteet vaativat äärimmäisiä tekoja. voimia sinulle.