Kaveri ehdottaa usein kahvittelutreffejä kesken työpäivän
Jolloin en ole puhelimen ääressä, sillä työn luonne ei salli oman kännykän hipelöimistä.
Kun pääsen töistä, vastaan hänelle, mutta tässä kohtaa on herne jo mennyt nenään kun useita tunteja on kulunut ilman vastausta.
En edes jaksa nähdä ihmisiä arkisin (kuormittava työ) mutta hän näkisi vaikka joka päivä. Taas meni viestit ohi päivän aikana ja heti huomenna pitäisi nähdä heti kun silmänsä auki saa jotta sopu säilyy. Ei vaan jaksa. Miten te muut jaksatte nähdä kavereita arkisin/viikonloppuna?
Kommentit (15)
Tässä ei nyt kumpikaan osapuoli käy täysillä. Kaverisi on rasittava, kun ei ymmärrä, ettet voi vastata etkä halua edes nähdä häntä. Ja sinä olet hassu kun kyselet, miten muut jaksaa tavallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei nyt kumpikaan osapuoli käy täysillä. Kaverisi on rasittava, kun ei ymmärrä, ettet voi vastata etkä halua edes nähdä häntä. Ja sinä olet hassu kun kyselet, miten muut jaksaa tavallista elämää.
No ei minulla ainakaan jää arkisin, useana päivänä viikossa, luppoaikaa kavereille. En ole teini.
Jaa, että onko normaalia elämää jaksaa joka päivä kavereita töitten jälkeen? Vihaan ekstrovertteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minulla ainakaan jää arkisin, useana päivänä viikossa, luppoaikaa kavereille. En ole teini.
Jaa. No mulla jää, vaikka olen liki 40v. Olen lapseton eikä harrastukset nyt joka iltaa täytä.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, työtön kaveri?
Pakko olla. Ei kukaan aikuinen jaksa jatkuvasti kahvitella jonkun luuserin kanssa.
Jaa iltapäiväkahveja? Tämähän oli lehti-ilmoituksissa tunnettu koodi takavuosina.
Missaatko jotain jos sopu ei säily?
Sopikaa tietty päivä jolloin näette säännöllisesti ja juttelette silloin kahvikupposen ääressä asiat,niin viestejä ei tarvita.
Jos on perheellinen niin kaverit eivät ole tärkeysjärjestyksessä numero 1. Noin niinkuin yleensä.
Missä töissä ei muka voi vastata viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan sairaalassa kanna omaa puhelinta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja, lastentarhanopettaja jne
En jaksa enkä näe.