Auttaako Saaren taika -tuotteet oikeasti murkkuikäisen akneen?
Onko hyviä kokemuksia tästä? Tai jostain muusta? Minusta on jotenkin kummallista että jos ihminen saa kipeitä märkiviä näppylöitä jonnekin muualle kroppaansa niin sitä kyllä heti hoidetaan sairautena mutta jos ne tulevat murkuikäiselle naaman kaikkein näkyvimmälle paikalle joka vaikuttaa eniten ihmisen persoonaan niin se on muka normaalia, mikä nyt vain täytyy kestää. Siitähän voi tulla pahat arvetkin, ja monille on tullutkin... no onneksi Jumalalle on kaikki mahdollista, ja hän kyllä voi auttaa kaikkia ihmisiä tavalla tai toisella. En silti näe syytä hakea ongelmia oikein hakemalla, jos ne voi kestääkin.
Kommentit (25)
Saaren Taika teepuusaippua on sikakallista. Yhtä hyvää tai parempaa edullisempaa löytyy marketeista.
Saaren Taika nyt muutenki pilasi maineensa katteettomilla terveysväittämillä. En tiedä onko parannusta tehnyt, mutta luotto meni.
Parempia ja luotettavampia ihotuotteita löytyy oikeasti kotimaisena.
Kannattaa mennä lääkärille. Ihan oman terveysaseman kautta tai koululääkäriltä saa lähetteen tarvittaessa ihotautipolille. Toki yksityisellä voi myös käydä jos ei haittaa että kustannukset jäävät itselle. Mutta siis kuuluu ihan julkiseen terveydenhuoltoonkin.
Nykynuorten vanhempien aknea on tosiaan alihoidettu. Ja samaa oli vielä 2000-luvun alussakin. Nyt sitä pidetään ihan oikeana hoidettavissa olevana sairautena. Jos ensimmäinen lääkäri on joku viime vuosituhannelle jämähtänyt, niin uutta aikaa vaan eri lääkärille. Käytännöt voi olla melko kirjavia. Joillain ottaa koville kun on itse "pilannut" nuoruutensa aknen kanssa (tai jonkun muun ongelman johon ei ole saanut apua)ja nyt sitten muille annetaan hoitoa. Ihmismieli on sillä tavalla kummallinen.
Th
Mä oon kohta 40v ja eka kertaa elämässäni mulle ei tuu finnejä, koska odotan poikalasta. Samoin hiukset eivät rasvoitu eikä hiki haise miltään. Mitä ihmettä 😅 tyttöjä mulla on ennestään muutama ja ei heidän odotusaikansa ollut tämmöistä :)
Body Shopin Tea tree -sarja on auttanut meillä. Kasvojen pesuaine, kosteusvoide sekä seerumi käytössä.
Yksittäisiin finneihin, myös sellaisiin syvällä oleviin, on mulla auttanut tosi paljon tämä linkin aine. Se nostaa joko finnin niin pintaan, että saa puristettua, tai kuivattaa vaan pois. Varmaan sen pintaan nousseenkin kuivattaisi, mutta himo puristaa on ajanut kärsivällisyyden ohi.
https://nenna.fi/tuote/biovene-blemish-s-o-s-emergency-pro-20-aha-bha-o…