Miksei Erika Vikman osaa laulaa mistään muusta kuin panemisesta?
Kommentit (517)
Ne joilla ei enää seiso harmittaa.
Jäänyt ihan ajasta jälkeen. Vanhaa samaa tarinaa jauhaa. No, jos on onnellinen sillä niin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Esiintyvät artistit ja musiikki on tuote, ja ne kappaleet tehdään. Tehdään sitä mitä ihmiset ostaa?
Alelaari kamaa heti kättelyssä.
Mites olis vähäpukeinen miesartisti, joka esittäisi Erikan kappaleita?
En fätsheimaa naisia, sillä kirjaa ei voi tuomita kannen perusteella, mutta jos se on pirun paksu, niin kukaan ei halua lukea sitä. Iso E on noita sirkukseen kuuluvia naisia, joilla ei ole muuta korkeaa kuin kolesteroli ja verenpaineet.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ahdista mikään seksiin liittyvä mutta en kyllä näe Erikan musiikissa enkä tyylissä mittään viehättävää.
Minä olen viime päivinä miettinyt, että miten hänen isänsä kasvatti häntä lapsena? Minun isäni olisi hyvin häpeissäni tälläisestä tuloksesta sekä esiintymisestä
Van promille pääsis Eerikan tasoisen naisen kanssa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla ei enää seiso harmittaa.
Yritä nyt edes tuottaa koherentteja lauseita, raasu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ahdista mikään seksiin liittyvä mutta en kyllä näe Erikan musiikissa enkä tyylissä mittään viehättävää.
Minä olen viime päivinä miettinyt, että miten hänen isänsä kasvatti häntä lapsena? Minun isäni olisi hyvin häpeissäni tälläisestä tuloksesta sekä esiintymisestä
Erikan isä on usein mukana Erikan siskon somevideoilla, tekevät hauskoja sketsejä yhdessä. On ilmiselvästi ylpeä tytöistään, tukee ja kannustaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo, ja loput ei edes haluu!
Vierailija kirjoitti:
Kun ei aikoinaan juurikaan tullu kouluja käyneeksi, niin pitäähän se ansio jollain hankkia ja on ilmeisesti tullu siihen tulokseen, että paljas pinta myy. Eipä noista hänen laulelemista ilman nakuilua olisi mihinkään, joten jatkaa sitten tutulla tiellä kaiken maailman kumipukuihin yms. tursottautuen. Ei käy kateeksi, mutta kukin taaplaa tyylillään. Saas nähdä koska nakuilee OF:ssakin. Hävettää, että tuollainen nakuintoilija äänestetty edustamaan maatamme.
Niin noloa olla nakuesiintyjä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8ba1b6bf-ba98-4f06-a644-faa1f2…
Laulaako Bess tossa? Mä niin väitän, että kyllä. Se yksi kohta n 2 minsan paikkeilla.
Sieltä mennään missä rima on matalin ja rahaa tulee eniten.
Siitä puhe, laulu, mistä puute. Eipä tarvitse tänäkään keväänä euroviisuja töllötellä. Myötähäpeän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo, ja loput ei edes haluu!
Asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Koska se myy. Väsynyttä se todellakin on, eikä anna enää mahdollisuutta muuttaa tyyliä, mikä iän karttuessa käy muutenkin työläämmäksi ylläpitää. Madonna on hyvä esimerkki.
Madonnasta ja Erikasta ei voi puhua samana päivänä. Madonnassa on tyyliä ja musiikkinsa monipuolisempaa. Erikalla tuntuu olevan vain yksi ja sama pääsään, musiikissaan ja päänupissaan.
Kun ei aikoinaan juurikaan tullu kouluja käyneeksi, niin pitäähän se ansio jollain hankkia ja on ilmeisesti tullu siihen tulokseen, että paljas pinta myy. Eipä noista hänen laulelemista ilman nakuilua olisi mihinkään, joten jatkaa sitten tutulla tiellä kaiken maailman kumipukuihin yms. tursottautuen. Ei käy kateeksi, mutta kukin taaplaa tyylillään. Saas nähdä koska nakuilee OF:ssakin. Hävettää, että tuollainen nakuintoilija äänestetty edustamaan maatamme.