Te joilla on astma
Sairastutteko usein flunssaan?
Onko teillä kipuja rinnassa tai jossain muualla?
Kommentit (7)
Miehelläni on astma, mutta sairastaa tosi harvoin flunssaa. Voi olla vuosiakin ettei sairasta lainkaan. Ei ota flunssarokotteita. Hänellä ei ole rintakipuja.
Ei ole kipuja. Kerran vuodessa flunssa, kestää n. 5pv. Influenssan olen kerran sairastanut.
Vaihtelevasti sairastun. Viimeisen vuoden aikana olen ollut kyllä usein kipeänä, mutta voi olla, että väsymys, uniongelmat, stressi ja ahdistus vaikuttaa asiaan.
Kipuja ei ole.
Ostin ilmankostuttimen, philipsin joku 150e malli jossa semmonen sininen suodatuspatruuna joka putsaa kalkit sun muut ni ei ole astma häirinnyt. Eka talvi ikinä, edes ufox ei auttanut, myyn sen pois koska tää vie niin paljon vähemmän sähköä. 2 x päivässä lisään vettä. Mainio laite!
Vierailija kirjoitti:
Ostin ilmankostuttimen, philipsin joku 150e malli jossa semmonen sininen suodatuspatruuna joka putsaa kalkit sun muut ni ei ole astma häirinnyt. Eka talvi ikinä, edes ufox ei auttanut, myyn sen pois koska tää vie niin paljon vähemmän sähköä. 2 x päivässä lisään vettä. Mainio laite!
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Onko se musta tai valkoinen väriltään ja semmonen sininen pyöreä suodatin sisällä? Voisin testata itekin auttaisko.
En sairasta flunssaa edes vuosittain. Vuosi sitten oli viimeisin, sitä edellistä en edes muista. On minulla välillä keuhkokipua, mutta se johtunee toisesta keuhkosairaudestani.