Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakituinen vakava suhde, mutta omat kodit. Kuinka usein tapaatte?

Vierailija
16.01.2025 |

Kuin paljon vietätte öitä yhdessä/erikseen?

Jätetään etäsuhteet tästä kyselystä pois

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen miehen kanssa, jolla on viikko-viikko teinit. Kaikki yöt olllaan yhdessä, lapsivapaalla viikolla mun luona

Vierailija
2/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiviikolla ei yhtään, lapsettomalla 4-7 vrk.

Vierailija
4/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat ja viikonloput. Satunnaisesti muutenkin ja nähdään myös paljon niinäkin päivinä kun ei yövytä.Asutaan ihan lähellä toisiamme. 

Yli 20 vuotta yhdessä

Vierailija
5/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tällä on? Jokainen pariskunta varmaan määrittää itse omat tapaamisensa. 

Vierailija
6/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 3-5 päivää viikossa yöt yhdessä

Vierailija
7/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä tällä on? Jokainen pariskunta varmaan määrittää itse omat tapaamisensa. 

Niin määrittääkin, mutta kiva silti kuulla toisten käytännöistä.

Meillä 8 vuotta takana, miehellä viikko-viikko lapset, nykyään jo teinit. Alkuaikoina ei nähty lapsiviikoilla kuin ihan satunnaisesti, lapsivapailla 3-4 kertaa viikossa. Ajan myötä näkemiset on tihentyneet, nykyään nähdään lapsiviikoilla 2-3 kertaa viikossa, tehdään myös juttuja ja reissuja missä teinitkin mukana. Lapsivapailla nähdään melkein joka päivä. Asutaan noin kilsan päässä toisistamme.

Vierailija
8/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pareja, joiden erillään asumisen syy ei ole lapset? Pitätte omat kodit muuten vaan. 

Vierailija
9/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 krt/vko yöt. vuorotyöt molemmilla, siksi harvemmin kokonaisia vuorokausia yhdessä. lapset aikuisia/ lapseton. molemmilla omat ympyrät, harrastukset, työpaikanvaihdot sattuneet puolen vuoden sisään. ei haluta stressiä yhteen muutosta, vaan katsotaan, miten ja mihin se muuntautuu. vasta vuosi yhdessä. toisen asunto liian pieni kahdelle. 30km välimatkaa.

Vierailija
10/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu molempien työkiireistä. Jos ei ole kiireitä, viikonloppuna pe-su. Jos on kiireitä, voi joskus olla että vain kerran kuukaudessa viikonloppu tavataan. Yhdessä oltu jo 12 vuotta.

Vierailija
11/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Miksi ihmeessä haluaisin tulla säännöllisesti siitetyksi miehen toimesta, joka ei kykene edes huolehtimaan puolisostaan. Hyi hemmetti

Vierailija
12/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet erillämme jo 7 v. Kumpikin kaipaa omaa rauhaa välillä ja omia harrastuksia. Näemme päivittäin, yövymme usein toistemme luona. Syömme yhdessä jne. Tällä hetkellä asumme lähes naapureina eli hyvin lähekkäin. Olemme eläkeläisiä molemmat, emme saa tukia. ;)

Vierailija
13/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei olekaan mitään väliä. joitakin kiinnostaa kommunikointi. onko sulta pois?

Vierailija
14/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai määrittää, eihän sitä aloituksessa väitettykään. Tämä on keskustelupalsta, jossa on tarkoituskin keskustella erilaisista asioista, esim. parisuhteista.

Vierailija
15/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pareja, joiden erillään asumisen syy ei ole lapset? Pitätte omat kodit muuten vaan. 

On. Meillä ei ole kummallakaan lapsia. Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta, mutta emme asu yhdessä. Mies jossain vaiheessa olisi halunnut muuttaa yhteen, mutta minä en halua. Lopulta hänkin hyväksyi tämän ratkaisun. Tapaamme 2-4 kertaa viikossa. Käymme yhdessä iltaisin ulkona tai vietämme aikaa jommankumman kotona. Viikonloput yleensä ollaan myös yöt yhdessä, lomilla ainakin muutama viikko.

Vierailija
16/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Miksi ihmeessä haluaisin tulla säännöllisesti siitetyksi miehen toimesta, joka ei kykene edes huolehtimaan puolisostaan. Hyi hemmetti

Ajatuksesi sisältää virheellisen olettaman että naisissa ei ole koskaan vikaa ja miehet ovat syypäitä kaikkeen. Nyt kun tiedostat tämän sinulla on mahdollisuuksia nousta katkeruuden suosta ja elää hyvää elämää, mikäli olet valmis tekemään työtä asian eteen. 

Vierailija
17/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen muuttanut kumppani kanssa yhteen. Samaa virhettä en ole toistamiseen ole tehnyt. 

Vahingosta viisastuu.

Vierailija
18/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksesi sisältää virheellisen olettaman että naisissa ei ole koskaan vikaa ja miehet ovat syypäitä kaikkeen. Nyt kun tiedostat tämän sinulla on mahdollisuuksia nousta katkeruuden suosta ja elää hyvää elämää, mikäli olet valmis tekemään työtä asian eteen. 

Elän jo hyvää elämää, oleellisin tekijä siinä on minimoida miesten läsnäolo. Miehellä ei ole virkaa naisten nautinnoissa kuin siittäjänä ja senkin voi suorittaa nykyään sivistyneesti ilman yhdyntää. Jos kokee alhaisen lisääntymissekoilun nyt ylipäätään tavoiteltavaksi asiaksi

Vierailija
19/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia, yhdessä 18v.

Vähän vaihtelee, lomat aina yhdessä. Kesällä ollaan yleensä mun luona, asun omakotitalossa ja talvella hänen luona.

Päivittäin soitellaan monta kertaa, asutaan muutaman kilometrin päässä toisistamme.

Vierailija
20/21 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän jo hyvää elämää, oleellisin tekijä siinä on minimoida miesten läsnäolo. Miehellä ei ole virkaa naisten nautinnoissa kuin siittäjänä ja senkin voi suorittaa nykyään sivistyneesti ilman yhdyntää. Jos kokee alhaisen lisääntymissekoilun nyt ylipäätään tavoiteltavaksi asiaksi

Olen pahoillani puolestasi.