Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturi

Vierailija
16.01.2025 |

Onko joku asiakkaasi ihastunut sinuun joskus tai oletko itse ollut ihastunut asiakkaaseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturini Mehmet on tosi ihana hottis. Joskus kymmenen vuotta sitten minulla oli suhde silloiseen parturiinikan Börjeen.

Reijo57

Vierailija
2/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ihastuminen asiakkaaseen. Mutta se hiipui ajan kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ihastuminen asiakkaaseen. Mutta se hiipui ajan kuluessa.

Mulla melkeen sama: pieni erektio, mutta sekin hiipui.

Vierailija
4/9 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturini Mehmet on tosi ihana hottis. Joskus kymmenen vuotta sitten minulla oli suhde silloiseen parturiinikan Börjeen.

Reijo57

Taidan tietää ton börjen, minä, hän ja svennis homoillaan kerta viikkoon.

T. bengt.

Vierailija
5/9 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reijo57

T. bengt.

Jos oot törmännyt Börjeen Porissa, niin sitten on varmasti sama. Puhui joskus kolmen kimpasta, mihin olisi halunnut minutkin mukaan, mutta en uskaltanut lähteä, jänistin siis. Vieläköhän olis tilaa? Voitaisiin vaikka parturoida toistemme muna- ja perskarvat siinä samalla.

Vierailija
6/9 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on päässyt näin käymään. Asiakas oli meillä exän kanssa kolmantena ja suhde jatkui vähän aikaa eron jälkeen kaksistaan. Seksi oli hyvää ja muuta ei haluttukaan toisistamme. Jäi kivat muistot. N26

Vierailija
7/9 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on päässyt näin käymään. Asiakas oli meillä exän kanssa kolmantena ja suhde jatkui vähän aikaa eron jälkeen kaksistaan. Seksi oli hyvää ja muuta ei haluttukaan toisistamme. Jäi kivat muistot. N26

Siitäs sait! Avaa enemmän sitä sun karvaväliä

Vierailija
8/9 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkia karvoja parturoit häneltä? Maksoiko kuitenkin parturipalveluista ja tuliko siitä sellaista tunnetta, että annat hänelle rahasta?

Vierailija
9/9 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reijo57

T. bengt.

Jos oot törmännyt Börjeen Porissa, niin sitten on varmasti sama. Puhui joskus kolmen kimpasta, mihin olisi halunnut minutkin mukaan, mutta en uskaltanut lähteä, jänistin siis. Vieläköhän olis tilaa? Voitaisiin vaikka parturoida toistemme muna- ja perskarvat siinä samalla.

Tottakai mahdut, mutta hoida noi parturoinnit etu käteen, niin sitten keskitytään vaan ihan panemiseen ja imemiseen.

T. bengt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan