Parturi
Onko joku asiakkaasi ihastunut sinuun joskus tai oletko itse ollut ihastunut asiakkaaseen?
Kommentit (9)
Pieni ihastuminen asiakkaaseen. Mutta se hiipui ajan kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Pieni ihastuminen asiakkaaseen. Mutta se hiipui ajan kuluessa.
Mulla melkeen sama: pieni erektio, mutta sekin hiipui.
Vierailija kirjoitti:
Parturini Mehmet on tosi ihana hottis. Joskus kymmenen vuotta sitten minulla oli suhde silloiseen parturiinikan Börjeen.
Reijo57
Taidan tietää ton börjen, minä, hän ja svennis homoillaan kerta viikkoon.
T. bengt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parturini Mehmet on tosi ihana hottis. Joskus kymmenen vuotta sitten minulla oli suhde silloiseen parturiinikan Börjeen.
Reijo57
T. bengt.
Jos oot törmännyt Börjeen Porissa, niin sitten on varmasti sama. Puhui joskus kolmen kimpasta, mihin olisi halunnut minutkin mukaan, mutta en uskaltanut lähteä, jänistin siis. Vieläköhän olis tilaa? Voitaisiin vaikka parturoida toistemme muna- ja perskarvat siinä samalla.
Kerran on päässyt näin käymään. Asiakas oli meillä exän kanssa kolmantena ja suhde jatkui vähän aikaa eron jälkeen kaksistaan. Seksi oli hyvää ja muuta ei haluttukaan toisistamme. Jäi kivat muistot. N26
Vierailija kirjoitti:
Kerran on päässyt näin käymään. Asiakas oli meillä exän kanssa kolmantena ja suhde jatkui vähän aikaa eron jälkeen kaksistaan. Seksi oli hyvää ja muuta ei haluttukaan toisistamme. Jäi kivat muistot. N26
Siitäs sait! Avaa enemmän sitä sun karvaväliä
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia karvoja parturoit häneltä? Maksoiko kuitenkin parturipalveluista ja tuliko siitä sellaista tunnetta, että annat hänelle rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reijo57
T. bengt.
Jos oot törmännyt Börjeen Porissa, niin sitten on varmasti sama. Puhui joskus kolmen kimpasta, mihin olisi halunnut minutkin mukaan, mutta en uskaltanut lähteä, jänistin siis. Vieläköhän olis tilaa? Voitaisiin vaikka parturoida toistemme muna- ja perskarvat siinä samalla.
Tottakai mahdut, mutta hoida noi parturoinnit etu käteen, niin sitten keskitytään vaan ihan panemiseen ja imemiseen.
T. bengt.
Reijo57