Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut keski-ikäinen, mistä haaveilet?

Vierailija
16.01.2025 |

Itse en haaveile uudesta kumppanista, tapailumies on, mutta todennäköisesti hänkin jokin laastari.

Toivoisin tulevani taloudellisesti hyvin toimeen (tähän on matkaa), että olis kiva asunto, ja varaa matkustella. Lapsilla asiat hyvin ja itsellä mielekäs elämä ja ystäviä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eronnut keski-ikäinen nainen.

Mun talous on kunnossa, lasten asiat ok. Pystyn matkustelemaan, mutta tällä hetkellä ei kiinnosta ulkomaanmatkustelu tippaakaan. Kotimaa kylläkin.

Ikinä en enää ukkoa ota, en minkäänlaiseen suhteeseen ja ihan oma valinta on tämä. Mulle kaikkinainen vapaus on hyvin tärkeää ja tykkäänkin tästä elämänvaiheesta.

Tällä hetkellä haaveilen muutaman vuoden päässä olevasta eläkkeestä. Sitten olen täysin vapaa.

Vierailija
2/4 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eronnut keski-ikäinen nainen.

Mun talous on kunnossa, lasten asiat ok. Pystyn matkustelemaan, mutta tällä hetkellä ei kiinnosta ulkomaanmatkustelu tippaakaan. Kotimaa kylläkin.

Ikinä en enää ukkoa ota, en minkäänlaiseen suhteeseen ja ihan oma valinta on tämä. Mulle kaikkinainen vapaus on hyvin tärkeää ja tykkäänkin tästä elämänvaiheesta.

Tällä hetkellä haaveilen muutaman vuoden päässä olevasta eläkkeestä. Sitten olen täysin vapaa.

No en halua minäkään ukkoa, mutta ollut mukava niin tullut ikäänkuin vahingossa treffailtua. Mutta ei missään nimessä vakavasti saati mitään avoliittoa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriilistä nuoremmasta miehestä. 

Vierailija
4/4 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavammasta työstä. Nykyisessä työssä palkka hyvä, mutten viihdy. Suhdetta en just nyt kaipaa, ehkä joskus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä