Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naapurin mies rasisti vai mika sita juippii??

Vierailija
15.09.2008 |

Asumme rivitalossa, olemme asuneet tassa nyt 3 vuotta. Naapurin mies sanoi noin 2 vuoden ajan vakinaisen hei:n muttei nyt tervehdi enaa ollenkaan. hanen vaimonsa tervehtii, siis sanoo vain hei kun nahdaan. Ensi kertaa vaihdoin hanen kanssaan lauseen viime viikolla, (paitsi kun tuli koputtelemaan ja kertomaan etta oli naarmuttanut meidan pihalle parkkeeraamme autoamme muutama kk sitten).

Eilen sitten lahdin autolla pihasta ja tuo lahitie on yhdesta kohdasta niin kapea koska siihen on toiseen reunaan parkkeeratty autoja ja odotin tuon miehen auton tulemista kun oli jo puoli valissa ajamassa tuota patkaa vaikka olisi ollut hanen vaistamisvelvollisuus (autot hanen puolellaan). Taalla asuinmaassamme on tapana etta ns. moikataan kiitokseksi vaikkei edes tunnetakaan, jos joku antaa tieta. Mutta tamahan vain ajoi pokkana ohitseni tuiman nakoisena. Ja siis varmasti tunsi minut!

Asumme ulkomailla, mieheni on tumma ja myoskin ulkomaalainen. en keksi enaa muuta syyta kuin etta taman miehen taytyy olla rasisti. Mitaan syyta emme ole antaneet tuohon kaytokseen. Jopa hanen vaimonsa kolaroitua autoani, sanoin etta antaa olla, kun ei kovin paljoa naarmuja tullut. Voi armias jos olisi kaynyt toisin pain, ukkeli olisi varmaan listinyt mut!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan valkoinen ja perhekin on ihan vitivalkoinen kumminkin olen elämäni aikana törmännyt niin typeriin naapureihin, opiskelukavereihin kuin kolleegoihin. Se ihmisten typeryys ei aina ole teidän ihonväristä, äidinkielestä tai uskonnosta kiinni. Osa ihmisistä on vain törppöjä, rodusta riippumatta.

Ajat itsesi vainoharhaiseksi jos aina mietit jokaisen negatiivisen asian kohdalla johtuuko tuo rasismista.

Joskus se sikari on ihan vaan sikari.

Vierailija
2/2 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arsyttaa vain, ja mietitytti miksi lopetti tervehtimisen. Mutta antaa olla. Onneksi muut naapurit ovat mukavia. Ei kaikille ole nakojaan kauhalla annettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän