Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun te tajuatte henkisyyden pyhimmän olemuksen

Vierailija
15.01.2025 |

Niin te näette että ne kaikki uskonnot sun muut eri "haarat" on oikeasti sitä yhtä ja samaa, ne on vaan naamioitu jokisikin muuksi teityistä syistä

Se syy ei oikeasti ole edes hallitseminen tai mikään aivopesu, se syy on lähinnä se että kun sä tajuat oman henkisen puolen niin sä tajuat yhden oleellisimman seikan koko siitä hommasta ja se on tämä:

Sä et voi tuputtaa ihmisille mitään, ihmisen on itse herätttävä ja käytävä se matka itse, se henkisyys ja tietosuuden nouseminen on sellanen asia että sitä ei voi oppia kirjoista tai kouluista tai mistään uskonnon opetuksista, vaan se tulee sun sisätä kun sä olet siihen valmis, se on siellä olemassa jo 

Se on tavallaan pieni kerho maailmassa ketkä on hiffannu sen kaiken, ei ne jaa sitä tietoa muille koska ei se auta mitäään, ihmisen on itse KASVETTAVA SIIHEN KLUBIIN MUKAAN

Niitä vinkkejä on kyllä uskonnoissa mutta ihmiset on liian tyhmiä nähdääkseen niitä, sen takia ei ne tuu koskaan löytämään sitä oikeaa totuuttakaan, ei niiden oo tarkotuskaan löytää sitä, vain harvat sen löytää se on vaan fakta asia

Tää menee ihan tuhansien vuosien taakse nää asiat, ennen oli mystiikkakouluja mihin PÄÄSI SISÄÄN VAIN JOS JOKU SISÄLLÄ OLEVA NÄKI IHMISESSÄ POTENTIAALIN SIIHEN, eli jos se ihminen oli jo vamiiksi herännyt ja joku toinen näki sen niin hän veti tän ihmisen mukaan siihen klubiin ja antoi tälle ihmiselle avaimet vielä  suurempaan tietoon

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten turhaan tappelette uskonnoista, se vaan osottaa tietämättömyytenne vielä enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän tossa oli, että pääsi taas haukkumaan vähemmän henkisiä ihmisiä tyhmiksi. Se on aina näiden uushenkisten päätavoite, että pääsee uskottelemaan itselleen olevansa spesiaali.

Vierailija
4/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄ-HULLU VAUHDISSA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä