Paljonko sinulle pitäis maksaa tunnissa, että suostuisit menemään psykoterapiaan?
Itselle varmaan suunnilleen 500e/h. Mitenkäs teillä muilla?
Kommentit (21)
100€/h niin mikä ettei. Voitaisiin jutella vaikka jostain molempia kiinnostavasta.
13 € tunti. Sellaisten sessioiden jälkeen pitää saada lounasta.
Mulle riittäisi 50€/h. Mutta maksimi olis silti 2h/vko.
Ilmaiseksi jos pääsisi, niin menisin.
100 e h. Aina kun se terapeuttiville yrittäisi avata suunsa sanoisin että OLE SINÄ NYT HILJAA.
5000 e h jos se olisi Antti Tuisku.
Voisin maksaa vaikka 10€ kerta jos pääsis.
Menisin ilmaiseksi jos saisin ymmärrettävän analyysin mieleni terveydestä/sairaudesta.
Ei tarvitse maksaa mitään. Voisin käydä säännöllisesti, kun se on itse asiassa ihan mukavaa.
Jos terapeutti on ns. polkaistava naaras ja pääsee parittelemaan, niin voisin ilmaiseksi käydä kokeilemassa.
Vierailija kirjoitti:
100€/h niin mikä ettei. Voitaisiin jutella vaikka jostain molempia kiinnostavasta.
Ei psykoterapeutti ole mikään päiväkahvikaveri vaan se yrittäisi kaataa niskaasi niitä psykotarinoita
Vierailija kirjoitti:
Menisin ilmaiseksi jos saisin ymmärrettävän analyysin mieleni terveydestä/sairaudesta.
Psykologia ei taida tuntea käsitettä terve. Eli saisit vain sairautta ja diagnooseja.
Vierailija kirjoitti:
Jos terapeutti on ns. polkaistava naaras ja pääsee parittelemaan, niin voisin ilmaiseksi käydä kokeilemassa.
Nyt puhutaan psykoterapiasta, ei siitosfantasioistasi
Olen ollut psykoterapiassa ja menisin enemmän kuin mielellään jatkamaan sitä ihan ilman maksuja, mutta Kela ei korvaa sitä mulle enää eikä ole itsellänikään varaa näin työkyvyttömyyseläkeläisenä. Maksatko sinä ap minulle sen psykoterapian? Palkkaa mulle ei tarvitse maksaa siellä käynnistä, pelkkä psykoterapeutin palkka ja ehkä matkakustannukset riittää.
Hulluimpia ja eniten terapian tatpeessa ovat juuri ne, jotka eivät ap:n tyyliin itse tajua olevansa hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei psykoterapeutti ole mikään päiväkahvikaveri vaan se yrittäisi kaataa niskaasi niitä psykotarinoita
No sitten se kyllä käy jo puuduttavaksi kun ei ne niin hyviä leffoja kyllä ole oikeasti, klassikoita mutta aika aikansa tuotoksia. Jos voitaisiin puhua jostain muistakin niin pysyisi tuoreena. Vaikka kerrata jotain vanhoja maniac cop juttuja ja mitä näitä on. Sitten jutella vaikka nosferatun sisäisestä olemuksesta.
Kyllä ihan ilmaiseksi voisin mennä, jos saa mennä työaikaan.
Eihän siitä yhtään mitään hyötyä olisi, mutta saisihan jutella joutavia.
Menisin heti, jos maksettaisiin tai pääsisi ilmaiseksi. Valitettavasti ei ole varaa käydä terapiassa - ei edes Kelan korvauksen jälkeen.
50 e/h, jos ois kokopäiväistä. Kokopäistähän se on.