Sähkön siirto maksut järkyttävät!!
Oikeesti, pelkästä siirrosta veloitetaan 40e, kun pelkkä sähkö perusmaksuineen vain 7e. Aivan törkeät hinnat ainakin Vantaan energialla!
Kommentit (36)
Mitäs tuosta jos vaan yks liittymä, mutta kun maksan kahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Sähkönsiirtomaksu.
Sähkön siirtomaksu.
Caruna sen sähkönsiirron hoitaa ja lähettää laskun.
Mulla oli sähkönsiirto marraskuulta 75,91. Joulukuulta ei ole vielä tullut, mutta varmasti on jonkun verran isompi lasku. Asun omakotitalossa.
Viimekuun sähkönsiirto 35eur
Kajave..
Miten sähkö voisi laitteitta siirtyä ? Jonkun nekin pitää maksaa ja huoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Caruna sen sähkönsiirron hoitaa ja lähettää laskun.
Caruna vaatii 2mrd € Suomelta Energiaviraston päätöksen vuoksi jossa se rajoittaa siirtomaksujen hintojen korotuksia. Carruna tulee ihan hlvtn kalliiksi Suomelle. Kiitos Pekka,että myit siirtoverkot ulkomaille, hienoa isänmaallisuutta.
Itsellä edellinen 2kk lasku
Siirto 20€ sähkö 19€
Vierailija kirjoitti:
Siirto 20€ sähkö 19€
Miten voi olla niin kallista sähköä? Aivan älytön hinta sähkölle!! Onni siis pörssisähkö ja tähtäät kaiken sähkön käytön kuukauden kahdelle kalliimmalla päivälle?
Itsellä pörssisähkö, ja vaikka en erityisemmin säännöstely sähköä, niin sähkö itsessään jotain 5e mutta siirtomaksut moninkertaiset suhun verrattuna.
Me haetaa sähkö peräkärryllä pari kertaa viikossa. Maksaa 30€.
mulla 29 + 61 e, Tampereen energia ja Väre
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirto 20€ sähkö 19€
Miten voi olla niin kallista sähköä? Aivan älytön hinta sähkölle!! Onni siis pörssisähkö ja tähtäät kaiken sähkön käytön kuukauden kahdelle kalliimmalla päivälle?
Itsellä pörssisähkö, ja vaikka en erityisemmin säännöstely sähköä, niin sähkö itsessään jotain 5e mutta siirtomaksut moninkertaiset suhun verrattuna.
Onpa todella kallista jos kahden kuukauden kulutuksen lasku on 19€.
Mä asun omakotitalossa ja marraskuun kulutuksen lasku oli n.65€. Siihen siirto päälle yli 70€. Joulukuun laskuja ei ole vielä tullut, mutta tiedän, että ne on suuremmat.
Mulla on sähköauto haen sähköt kotiini latauspisteestä 33 senttiä kwh kun käyn kaupassa. Ostan vielä generaattorin ja lopetan sähkösopparin.
Jos on insinööri niin ei tarvitse maksaa sähkönsiirrosta kun keksii keinot.
Muistakaa, että päättäjät hyväksyy tämän. Yritykset tukee heidän vaalityötä.
Sähkön siirtoyhtiöllä on alueellaan monopoli. Kilpailevaa verkkoa ei saa rakentaa, laki kieltää. Sähköliittymän saa sitten kun se sähköyhtiölle sopii. Jos on kiire niin kilpailua ei ole, siinähän odotat. Paloasema sentään pääsi jonon ohi.
Jonkun se sähkö pitää siirtään sun huusholliisi. Ei paljon lämmitä jos maksata vain sähkön tekijälle.
Suosittelen hakemaan noutopisteestä tulee halvemmaksi.