Mulla pieni kikkeli - kiinnostaako
Moi!
En hae mitään seksiseuraa, mutta yleisesti haluan kuulla, mitä naiset ajattelee pienestä kikkelistä.
Toki se erektiossa kasvaa sellaiseksi vähän yli 10 cm, mutta löysänä se on vain sellainen "nahkatuppo."
Yhdyntä onnistu, mutta toki pieni koko rajoittaa asentoja, kun se ulotuvuus ei ole niin suuri.
Vaikka itse sanonkin, niin minusta on "kasvanut" aika hyvä kielimies ja osaan myös käyttää sormiani, kumppanin hyväilyssä. Ensin kumppanille orgasmi tavalla tai toisella ja sitten itselle. Tämä on periaatteeni.
Kommentit (18)
Tykkään pienistä kikkeleistä ennemmin kuin isoista, koska kakkosessa iso ei tunnu kovin hyvältä ja pienelle on helpompi antaa suuseksiä. En tosin tiedä, oliko tämä sellainen vastaus, mitä (oletettavasti) hetero ap ajoi takaa.
Tykkään ottaa suihin pienimunaisilta t M58
Liian iso ei saa olla. Takaapäin usein isompi tekee ikävää, kun hakkaa kohdunkaulaa. Mistä asennoista pidät ja mikä onnistuu?
Miehen seksuaaliset mieltymykset määrittää enemmän kuin munan koko että ollaanko sopivia. Ap kuulostaa vaniljaiselta herrasmieheltä silleen hyvällä tavalla. Itse olen saanut ihan yhtä huonoa kyytiä isomunaiselta kuin pienimunaiselta (isompi erektiossa 18, pienimunaiselta ei olla mitattu). Molemmat kivoja miehiä muuten eikä pahaa sanottavaa vaikkei sängyssä oltukaan match made in heaven.
Pienempää tosiaan paljon helpompaa imeä, ei väsy leuat. Paksuuskin sitten vielä vaikuttaisi yhdyntätuntumaan.
Miehen seksuaaliset mieltymykset määrittää enemmän kuin munan koko että ollaanko sopivia. Ap kuulostaa vaniljaiselta herrasmieheltä silleen hyvällä tavalla. Itse olen saanut ihan yhtä huonoa kyytiä isomunaiselta kuin pienimunaiselta (isompi erektiossa 18, pienimunaiselta ei olla mitattu). Molemmat kivoja miehiä muuten eikä pahaa sanottavaa vaikkei sängyssä oltukaan match made in heaven.
Pienempää tosiaan paljon helpompaa imeä, ei väsy leuat. Paksuuskin sitten vielä vaikuttaisi yhdyntätuntumaan.
Kuten itse sanoitkin, kielihoito- ja sormetustaito ovat ne tärkeimmät.
Kaltaisiasi miehiä enmmän, kiitos!
Musta nuoleminen on ihan taivaallista ja on parasta seksissä.
Se nuoleminen riittää jonkin aikaa, mutta se 10 cm tai sen alle (ellei ole paksu) alkaa ajan myötä ärsyttää ja kaipaa normi kullia.
Normaalikoon kannattaja, ei kiitos alle 13 cm ohutta tikkua, mutta ei myöskään yli 18 cm ohutta tikkua.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan "mustan nuoleminen"?
Olen tottunut isoon, niin ei varmaan olisi mulle kiva. Muutenkin olen penetraatiokeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan "mustan nuoleminen"?
En tykkään kun nuollaan, ja sinä saat vääntää miten haluat asiaa.
Musta moni stressaa kokonsa kanssa turhaan. Ei se ole pääasia, kun ollaan sängyssä, varsinkin, jos on kyse vakavammasta suhteesta.
Kyl jos kerran pääsee koklaan isoa kalua,ei sitä muuta haluakaan.
Vaikea sanoa näkemättä ihmistä, tai tutustumatta tähän. Itse kalun koko tuskin olisi mikään varsinainen este millekään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ottaa suihin pienimunaisilta t M58
Otatko pussit suuhun vai mitä höpiset.
Sillä, minkä kokoinen se on lepotilassa, ei ainakaan ole yhtään mitään merkitystä. Sillä, osaako mies käyttää sormiaan ja kieltään, on sitten paljonkin.