Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän nyt koirani ja koiranpentujen kanssa pentulaatikossa osana koiralaumaa😊

Vierailija
14.01.2025 |

Ihanaa on elämämme, itsekkin pidän silmiä osan aikaa kiinni. Hämärässä huoneessa elämme pehmeässä koira- alustassa jossa turvallisuutta tuovat reunukset. Pennut myös minua imevät varpaista ja nenästä, ainakin ensimmäiset viikot aion maata pentujen kanssa laatikossa. Kakkaa ja rakkautta on elämämme

Taas ummistan silmäni ja möyrin osaksi laumaa (olemme seitsemästä koostuva kuhiseva massa ja se on ihanaa!)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma ymmärsinkö oikein. Saako emo silti omaa rauhaa pentujen kanssa. Onko jotain valoa päivällä, vaikka onkin hämärää. Ei kai ihminen kierähdä unissaan pentujen päälle. Kiva jos kaikki on hyvin. Tuuletus? Entä lämpö.

Vierailija
2/5 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman pentueen myös kasvattanut, ja aina elänyt tuolla tavalla niiden pentujen ja emon kanssa lähekkäin, nukkunutkin patjalla siellä olohuoneen lattialla pentuaitauksessa. Oi että, tekisipä mieli taas että olisi talossa pentuja :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä ?

Vierailija
4/5 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emon pitäisi kyllä antaa olla ensimmäiset viikot suht rauhassa pentujen kanssa. Tietenkin pennut täytyy totuttaa ihmiseen pikkuhiljaa, muttei tuo sun touhu nyt ihan fiksulta vaikuta edes tällaisen mielestä, joka itsekin mm. nukkuu koiriensa kanssa samassa sängyssä.

Vierailija
5/5 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä,a

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän