Krääsäkauppakielto etenee ...
https://www.sttinfo.fi/tiedote/70795152/kraasan-verkkokauppa-kiihtyi-su…
Kyllä köyhiltä vielä pois otetaan tämäkin ilo
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee toisten harrastuksesta krääsää? Itse tilailen upeita, isoja ristipistopakkauksia ja olen löytänyt tähän myös hyödyllisiä apuvälineitä esim. lankojen järjestelyyn jollaisia ei Suomesta edes saa. Valikoima on muutenkin todella huonoa kotimaassa, eikä kuulu minkään peruskaupan valikoimaan.
Jos harrastuksena on myrkyllisen paskan tilaaminen ja kansanmurhahallitusten tukeminen, niin silloin kannattaa hankkia paremmat harrastukset.
Milläs itse olet aivosi myrkyttänyt kun ulosanti on tätä luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreän edustajan kammoksumaa (kiinalaista?) "krääsää" voi ostaa lukemattomia kiertoteitä pitkin. Amazon avaa pian markkinat kiinalaiselle (paikalliselle) suoratuotannolle, millä se haluaa kilpailla Temun kanssa. Sitä päivää odottaen, että Vihreät kieltävät myös Amazonin verkkokaupan.
Suomi ei kilpaile kenenkään kanssa, kun ei ole millä kilpailla.
Mitäs sitten kun sillekin laitetaan raskaat tuontitullit? :-)
Sitten voi olla vaikea olla, kun on yksi suurimpia verkkokauppoja :-)
Kannattaa muistaa, että Suomen kohdalla puhutaan 5.5 miljoonaisesta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee toisten harrastuksesta krääsää? Itse tilailen upeita, isoja ristipistopakkauksia ja olen löytänyt tähän myös hyödyllisiä apuvälineitä esim. lankojen järjestelyyn jollaisia ei Suomesta edes saa. Valikoima on muutenkin todella huonoa kotimaassa, eikä kuulu minkään peruskaupan valikoimaan.
Jos harrastuksena on myrkyllisen paskan tilaaminen ja kansanmurhahallitusten tukeminen, niin silloin kannattaa hankkia paremmat harrastukset.
Sanavalintojen perusteella sama, joka hokee igoria 24/7. Hänellä on MISSIO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreän edustajan kammoksumaa (kiinalaista?) "krääsää" voi ostaa lukemattomia kiertoteitä pitkin. Amazon avaa pian markkinat kiinalaiselle (paikalliselle) suoratuotannolle, millä se haluaa kilpailla Temun kanssa. Sitä päivää odottaen, että Vihreät kieltävät myös Amazonin verkkokaupan.
Suomi ei kilpaile kenenkään kanssa, kun ei ole millä kilpailla.
Mitäs sitten kun sillekin laitetaan raskaat tuontitullit? :-)
Sitten voi olla vaikea olla, kun on yksi suurimpia verkkokauppoja :-)
Kannattaa muistaa, että Suomen kohdalla puhutaan 5.5 miljoonaisesta maasta.
Tullit ei koske suuria verkkokauppoja? Selevä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla järkevillä ja isänmaallisilla ihmisillä on missio vastustaa venäjän ja kiinan valtapyrkimyksiä, erityisesti boikotoimalla kyseisten persereikämaiden tuotteita.
Pitää sitten kieltää ne Normalit, Tiger Copenhagenit(?) ja muut vastaavat rihkamakaupatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin tuossa Temusta hiomapaperia hiomakoneeseen. 10kpl. 3€
Puuilossa vastaavat 6kpl. 5€
Että semmosta hyödytöntä krääsää ne köyhät tilaa.
Puuilosta olisit saanut tuotteen heti ja sillä hioisi enemmän kuin yhden puupalikan per paperi.
Ja Vihreät taas vaikeuttamassa ihmisten elämää. Eikö niitä edes hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Sitten voisi samalla kieltää suomalaisten yrittäjien ostot kiinasta ja myöskin Temusta
Jos hullut ostaa, miksi joku ei sitä heille myisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla järkevillä ja isänmaallisilla ihmisillä on missio vastustaa venäjän
Millä tavalla myrkyllisten, ylihintaisten kiinatuotteiden ostaminen Suomesta on isänmaallista?
Vierailija kirjoitti:
Pitää sitten kieltää ne Normalit, Tiger Copenhagenit(?) ja muut vastaavat rihkamakaupatkin.
Samoin rautakaupat, kenkäkaupat, vaatekaupat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla järkevillä ja isän
Millä tavalla myrkyllisten, ylihintaisten kiinatuotteiden ostaminen Suomesta on isänmaallista?
Ei yhtään millään. Siksipä kukaan isänmaallinen ei kiinanromuihin koske pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Ja tutkia mitä ne sisältävät? Irtoaako jotain käytössä. Jotkut haluavat laatua.
"Ei yhtään millään. Siksipä kukaan isänmaallinen ei kiinanromuihin koske pitkällä tikullakaan."
Ei auta sitten muuttaa kuin takaisin 1800-luvun savupirttiin. Työkalut, kengät jne. valmistat itse ja pukeudut sammaleeseen, viihteenä voit kerätä vaikka käpyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin rautakaupat, kenkäkaupat, vaatekaupat jne.
Miksi ihmeessä? Vaatteita ja rautakauppakamaa tehdään vaikka missä, ei pelkästään Kiinassa.
Ulkomainen halpatyövoima kelpaa kyllä Suomeen polkemaan palkkoja ja työehtoja, mutta auta armias kun kuluttaja haluaakin hyötyä halvoista hinnoista.
Vierailija kirjoitti:
"Ei yhtään millään. Siksipä kukaan isänmaallinen ei kiinanromuihin koske pitkällä tikullakaan."
Ei auta sitten muuttaa kuin takaisin 1800-luvun savupirttiin. Työkalut, kengät jne. valmistat itse ja pukeudut sammaleeseen, viihteenä voit kerätä vaikka käpyjä.
Miksi olet epärehellinen valepukki ja väität ettei työkaluja tai vaatteita saisi muualta kuin Kiinasta?
Joo en ymmärrä ihmisiä jotka ostaa oikeasti kaikkea turhaa jaskaa kiinankaupoista tyyliin että saa tehä hauskoja videoita että mitä jaskaa sitä nyt tulikaan tilattua ja hih hih jne. Mutta oikeasti tavara mitä tarvii tai vaatteet?? Sukat ja alushousut esimerkiksi maksaa Suomessa ihan järkyttäviä summia niin miksi en tilaisi halvemmalla muualta? Ne ovat sellaisia tavaroita mitä ihminen tarvii, minä ainakin.. siis ihan vain näin esimerkkinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet epärehellinen valepukki ja väität ettei työkaluja tai vaatteita saisi muualta kuin Kiinasta?
Kerro itse esimerkkejä? Onko kuluttajana miten helppoa alkaa kaupassa selvittämään jokaisen tuotteen valmistusmaata?
Tilasin tuossa Temusta hiomapaperia hiomakoneeseen. 10kpl. 3€
Puuilossa vastaavat 6kpl. 5€
Että semmosta hyödytöntä krääsää ne köyhät tilaa.