Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krääsäkauppakielto etenee ...

Vierailija
14.01.2025 |

https://www.sttinfo.fi/tiedote/70795152/kraasan-verkkokauppa-kiihtyi-su…

Kyllä köyhiltä vielä pois otetaan tämäkin ilo

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuossa Temusta hiomapaperia hiomakoneeseen. 10kpl. 3€

Puuilossa vastaavat 6kpl. 5€

Että semmosta hyödytöntä krääsää ne köyhät tilaa.

Vierailija
62/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee toisten harrastuksesta krääsää? Itse tilailen upeita, isoja ristipistopakkauksia ja olen löytänyt tähän myös hyödyllisiä apuvälineitä esim. lankojen järjestelyyn jollaisia ei Suomesta edes saa. Valikoima on muutenkin todella huonoa kotimaassa, eikä kuulu minkään peruskaupan valikoimaan.

Jos harrastuksena on myrkyllisen paskan tilaaminen ja kansanmurhahallitusten tukeminen, niin silloin kannattaa hankkia paremmat harrastukset.

Milläs itse olet aivosi myrkyttänyt kun ulosanti on tätä luokkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreän edustajan kammoksumaa (kiinalaista?) "krääsää" voi ostaa lukemattomia kiertoteitä pitkin. Amazon avaa pian markkinat kiinalaiselle (paikalliselle) suoratuotannolle, millä se haluaa kilpailla Temun kanssa. Sitä päivää odottaen, että Vihreät kieltävät myös Amazonin verkkokaupan.

Suomi ei kilpaile kenenkään kanssa, kun ei ole millä kilpailla.

Mitäs sitten kun sillekin laitetaan raskaat tuontitullit? :-)

Sitten voi olla vaikea olla, kun on yksi suurimpia verkkokauppoja :-)

Kannattaa muistaa, että Suomen kohdalla puhutaan 5.5 miljoonaisesta maasta.

Vierailija
64/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee toisten harrastuksesta krääsää? Itse tilailen upeita, isoja ristipistopakkauksia ja olen löytänyt tähän myös hyödyllisiä apuvälineitä esim. lankojen järjestelyyn jollaisia ei Suomesta edes saa. Valikoima on muutenkin todella huonoa kotimaassa, eikä kuulu minkään peruskaupan valikoimaan.

Jos harrastuksena on myrkyllisen paskan tilaaminen ja kansanmurhahallitusten tukeminen, niin silloin kannattaa hankkia paremmat harrastukset.

Sanavalintojen perusteella sama, joka hokee igoria 24/7. Hänellä on MISSIO.

Vierailija
65/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreän edustajan kammoksumaa (kiinalaista?) "krääsää" voi ostaa lukemattomia kiertoteitä pitkin. Amazon avaa pian markkinat kiinalaiselle (paikalliselle) suoratuotannolle, millä se haluaa kilpailla Temun kanssa. Sitä päivää odottaen, että Vihreät kieltävät myös Amazonin verkkokaupan.

Suomi ei kilpaile kenenkään kanssa, kun ei ole millä kilpailla.

Mitäs sitten kun sillekin laitetaan raskaat tuontitullit? :-)

Sitten voi olla vaikea olla, kun on yksi suurimpia verkkokauppoja :-)

Kannattaa muistaa, että Suomen kohdalla puhutaan 5.5 miljoonaisesta maasta.

Tullit ei koske suuria verkkokauppoja? Selevä....

Vierailija
66/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla järkevillä ja isänmaallisilla ihmisillä on missio vastustaa venäjän ja kiinan valtapyrkimyksiä, erityisesti boikotoimalla kyseisten persereikämaiden tuotteita.

Vierailija
67/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten kieltää ne Normalit, Tiger Copenhagenit(?) ja muut vastaavat rihkamakaupatkin.

Vierailija
68/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tuossa Temusta hiomapaperia hiomakoneeseen. 10kpl. 3€

Puuilossa vastaavat 6kpl. 5€

Että semmosta hyödytöntä krääsää ne köyhät tilaa.

Puuilosta olisit saanut tuotteen heti ja sillä hioisi enemmän kuin yhden puupalikan per paperi.

Vierailija
69/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Vihreät taas vaikeuttamassa ihmisten elämää. Eikö niitä edes hävetä?

Vierailija
70/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voisi samalla kieltää suomalaisten yrittäjien ostot kiinasta ja myöskin Temusta

Jos hullut ostaa, miksi joku ei sitä heille myisi?

Vierailija
71/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla järkevillä ja isänmaallisilla ihmisillä on missio vastustaa venäjän

Millä tavalla myrkyllisten, ylihintaisten kiinatuotteiden ostaminen Suomesta on isänmaallista?

Vierailija
72/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sitten kieltää ne Normalit, Tiger Copenhagenit(?) ja muut vastaavat rihkamakaupatkin.

Samoin rautakaupat, kenkäkaupat, vaatekaupat jne.

Vierailija
73/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla järkevillä ja isän

Millä tavalla myrkyllisten, ylihintaisten kiinatuotteiden ostaminen Suomesta on isänmaallista?

Ei yhtään millään. Siksipä kukaan isänmaallinen ei kiinanromuihin koske pitkällä tikullakaan.

Vierailija
74/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Ja tutkia mitä ne sisältävät? Irtoaako jotain käytössä. Jotkut haluavat laatua. 

Vierailija
75/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei yhtään millään. Siksipä kukaan isänmaallinen ei kiinanromuihin koske pitkällä tikullakaan."

Ei auta sitten muuttaa kuin takaisin 1800-luvun savupirttiin. Työkalut, kengät jne. valmistat itse ja pukeudut sammaleeseen, viihteenä voit kerätä vaikka käpyjä.

Vierailija
76/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin rautakaupat, kenkäkaupat, vaatekaupat jne.

Miksi ihmeessä? Vaatteita ja rautakauppakamaa tehdään vaikka missä, ei pelkästään Kiinassa.

Vierailija
77/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomainen halpatyövoima kelpaa kyllä Suomeen polkemaan palkkoja ja työehtoja, mutta auta armias kun kuluttaja haluaakin hyötyä halvoista hinnoista.

Vierailija
78/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei yhtään millään. Siksipä kukaan isänmaallinen ei kiinanromuihin koske pitkällä tikullakaan."

Ei auta sitten muuttaa kuin takaisin 1800-luvun savupirttiin. Työkalut, kengät jne. valmistat itse ja pukeudut sammaleeseen, viihteenä voit kerätä vaikka käpyjä.

Miksi olet epärehellinen valepukki ja väität ettei työkaluja tai vaatteita saisi muualta kuin Kiinasta?

Vierailija
79/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä ihmisiä jotka ostaa oikeasti kaikkea turhaa jaskaa kiinankaupoista tyyliin että saa tehä hauskoja videoita että mitä jaskaa sitä nyt tulikaan tilattua ja hih hih jne. Mutta oikeasti tavara mitä tarvii tai vaatteet?? Sukat ja alushousut esimerkiksi maksaa Suomessa ihan järkyttäviä summia niin miksi en tilaisi halvemmalla muualta? Ne ovat sellaisia tavaroita mitä ihminen tarvii, minä ainakin.. siis ihan vain näin esimerkkinä 

Vierailija
80/92 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet epärehellinen valepukki ja väität ettei työkaluja tai vaatteita saisi muualta kuin Kiinasta?

Kerro itse esimerkkejä? Onko kuluttajana miten helppoa alkaa kaupassa selvittämään jokaisen tuotteen valmistusmaata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän