Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lähti paino tippumaan!

Vierailija
13.01.2025 |

Aloitin dieetin ennen marraskuun lopulla. Aluksi otin maltillisen 500 kalorin vajeen ja en erityisemmin liikkunut. No nesteet lähti, muutama kilo, mutta hidasta oli.

Joulun jälkeen vaihdoin 1000 kalorin vajeeseen ja otin hyötyliikunnan mukaan. Ja paino on tippunut kolmessa viikossa 7 kiloa.

Eli oikotietä onneen ei ole. On vain syötävä vähemmän ja liikuttava sopivasti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 120 kiloa, olen mies.

ap

Vierailija
2/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä hidastuu, mutta ei haittaa koska tiedän että paini tulee alas n. kilon viikossa. Kesään mennessä olen tiputtanut 25 kiloa ja se riittää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika karmiva dieetti... Kannattaa käydä kehonkoostumusmittauksessa katsomassa jossain vaiheessa, mitä sieltä kehosta lähtee.

Vierailija
4/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laihduttanut aiemminkin. Entisenä laihduttajana tiedän, että se painonhallinta on vaikeaa. Kilot hiipivät usein takaisin. Nyt itse keskityn pitämään painoni vakaana, en laihduta mutta en myöskään liho.

Vierailija
5/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika karmiva dieetti... Kannattaa käydä kehonkoostumusmittauksessa katsomassa jossain vaiheessa, mitä sieltä kehosta lähtee.

35 punnerrusta menee minuutissa, eikä ole tullut alaspäin. Vatsoja 40. 

ap

Vierailija
6/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laihduttanut aiemminkin. Entisenä laihduttajana tiedän, että se painonhallinta on vaikeaa. Kilot hiipivät usein takaisin. Nyt itse keskityn pitämään painoni vakaana, en laihduta mutta en myöskään liho.

Olen laihduttanut, mutta vuosia sitten. En muistanut että tässä pitää oikeasti ottaa reilu kalorivaje ja totuttaa psyyke siihen. Nyt olen sen tehnyt ja tiedän että onnistun.

Tiedän myös että lihon takaisin helposti. Siihen pitää nyt keksiä joku konsti koska enää en tätä jaksa vetää. Olen yli 40 vuotias jo.

ap

Vierailija
7/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ole. Kilo viikossa dieetti. Moni vetää paljon kovempiakin. Esim jotkut Nutrilett-dieetit on sairaita.

Vierailija
8/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on helppoa, kun syö vaan puolikkaat annokset mitä aikaisemmin on syönyt. 

mieli pysyy hyvänä, kun sen viinerinkin saa, mutta vain puolikkaan. 

Vierailija
9/9 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Mä pudotin kilo viikossa -vauhtia n. 30 kg. Kävelin yleensä pari tuntia päivässä ja tein kehonpainotreeniä. En laskenut kaloreita, mutta jätin lisätyt sokerit ja turhat rasvat. Paino ei ole lähtenyt nousuun, kun olen jatkanut liikuntaa. Sokeria olen nyt voinut lisätä ruokavalioon jonkin verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan