S-Pankki vai OP?
Kumpi on asiakkaalle edullisempi vaihtoehto taloudellisessa mielessä? Kumpi kannattaa siis valita?
Kommentit (22)
Opssä jos on rahaa, ja jäsen, niin ei maksa mitään.
S-pankki on sellainen leikkipankki.
Op. On omistaja jäsenilleen edullisempi kuin Spankki. Jäsenmaksu on vain 500€ kertamaksu.
Vierailija kirjoitti:
Op. On omistaja jäsenilleen edullisempi kuin Spankki. Jäsenmaksu on vain 500€ kertamaksu.
Ei pahan suuri jäsenmaksu.
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla kuitenkin satasen
Vierailija kirjoitti:
Missä on asioissa Op on edullisempi? Pohdin pankin vaihtoa ja nyt spankki on ilmainen kaikkiin palveluihin mitä.käytän. Onko Op:lla esim. paremmat korot tileille? Kuinka nopsaa 500€ ero olisi maksettu takaisin?
Vierailija kirjoitti:
S-pankki, ei kuluja tilinhoidosta. Mulla ainakin vain hyvää sanottavaa, kaikki toimii. OP:sta negatiivista infoa viime aikoina, en suosittele.
Kerro toki, että minkälaista negatiivista infoa.
Olen ollut OP:n asiakas 20 vuotta. Ei moittimista. Mobiilisovellus on hyvä. Minulla on käyttöoikeudet perinkunnan S-pankin tiliin ja on muuten köppäsen näköinen se sovellus. Lisäksi S-pankin tietoturva arveluttaa. https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010705551.html
mieti mitä pankiltasi haluat tai tarvitset. Sen jälkeen katso hinnastoja. Minulla tilit molemmissa, enemmän pidän op:sta ja koen sen jotenkin monipuolisempana, mutta ei minulla s-pankistakaan ole valittamista. käyn muutenkin s-ketjun kaupoissa useimmin, joten sikälikin tykkään pitää ässässä tiliä. kun avasin op:n tilin, niin siihen suurin syy oli arvo-osuustilin saaminen. En tiedä saako sitä s-pankista nykyisin, mutta koska sitä tarvitsin, niin op:hen päädyin. Oli halvempi kuin nordeat ja dansket ja ties mitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on asioissa Op on edullisempi? Pohdin pankin vaihtoa ja nyt spankki on ilmainen kaikkiin palveluihin mitä.käytän. Onko Op:lla esim. paremmat korot tileille? Kuinka nopsaa 500€ ero olisi maksettu takaisin?
näet pankkien nettisivuilta kaikki tilivaihtoehdot ja niille tarjottavat korot. Kannattaa katsoa itse, koska ne muuttuvat jatkuvasti ja tällä palstalla ihmisillä on paljon mutu-tietoa, jota esittävät tietona.
Ihan sama. Molemmissa omistaja-asiakkuuteen pitää sijoittaa se sama 100€ saadakseen maksuttomat palvelut. OP lupaa ilmaisia palveluita tämän vuoden loppuun, S:llä se on toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa pankeissa jäsenosuusmaksu on suuruudeltaan 100 euroa. Löydät jäsenosuusmaksun määrän omistaja-asiakashakemukselta ja omasta osuuspankistasi. Jos joskus päätät luopua omistaja-asiakkuudestasi, saat jäsenosuusmaksun kokonaan takaisin.
S-pankki on ihanan rehellinen kun ei rahasta peruspalveluista nyhtöhintaa ei minkään takia.
S-pankki ehdottomasti. Olen ollut yli 50 vuotta OP jäsen ja mennyt alas rytinällä. Ei palveluita, ei konttoreita, pelkkää paskaa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
S-pankki ehdottomasti. Olen ollut yli 50 vuotta OP jäsen ja mennyt alas rytinällä. Ei palveluita, ei konttoreita, pelkkää paskaa niskaan.
Useimmitenhan se OP löytyy joka kylästä, S-pankkia ei joka S-marketissa ole. Meillä ainakin hoitui OP:n kautta esim. alustava lainalupaus (omakotitalo) hienosti: illalla täytimme netissä hakemuksen ja asiakaspalvelija soitti seuraavana päivänä.
Mulla on s pankki siksi kun se on ilmainen.
Asiointi on sielläkin ilmaista kun on riittävästi toimintoja siihen suuntaan. Lainat, vakuutukset yms on opssä, jonkun tonnin vuodessa saa bonuksia sun muita tilulilualennuksia.
Vakuutukset ja lainat kilpailutan kerta vuoteen, OP ollut mulla aina hinta/kattavuussuhteeltaan paras.
M42
S-pankissa oli joskus asiakkaat ohjautuneet ihan vieraan ihmisen tilille ja päässeet rahoihin kiinni. Sen mittakaavan moka että en voi luottaa tuollaiseen pankkiin.
S-pankki, ei kuluja tilinhoidosta. Mulla ainakin vain hyvää sanottavaa, kaikki toimii. OP:sta negatiivista infoa viime aikoina, en suosittele.