Älykäs mies ei ole kiinnostunut mun jutuista
Ollaan oltu muutama vuosi yhdessä. Mieheni on todella älykäs monella eri indikaattorilla mitattuna. Itse olen täysin keskiverto, kanssani voi kyllä jutella vaikka mistä, mutta en ole syvällisemmin perehtynyt oikein mihinkään varsinkaan mistä mies olisi kiinnostunut. Hän seuraa useita tieteenaloja, politiikkaa, tekee insinööritöitä ja harrastaa ties mitä. Ja selittää minulle joka ikinen päivä näitä juttuja. Kuuntelen, opin itsekin (pintapuolisesti), kyselen miehen näkökantoja, olen aidosti kiinnostunut.
Sitten kun haluaisin sanoa itse jotain, mies vain käytännössä sivuuttaa asian tai hänelle tulee siitä oma juttu mieleen ja alkaa siitä keskustelemaan. Saattaa siis saada ajatuksen jostain sanomastani, ja pian taas siitä puhutaan.
Tulipa vain mieleen ketjusta, jossa pohdittiin miksi moni älykäs mies on sinkku Omani on loistava puoliso monella tapaa, mutta tämä satuttaa päivittäin, ja olen tietenkin ottanut asian esille, mutta mies ei tunnu mahtavan itselleen mitään. Tuntuu, että mun jutuilla ei koskaan ole väliä, vaikka haluaisin keskustella vaikka harrastuksista, työjutuista tai jostain hassusta mitä kuulin/luin.
Kommentit (7)
Miehesi on huono keskustelija kuvailusi perusteella. Hän ei keskity kuuntelemaan, vaan nappaa jonkun ajatuksen ja johdattelee sitten keskustelua.
Oletko kuullut, kun hän juttelee joillekin kavereilleen. Miten hän silloin käyttäytyy.
nO TOTA .... miehet ei syty samoista jutuista kuten esimerkiksi röättt.... haute coutur carderoobin täytämiseksi. Emme me ole samanmoisia asioita ja se on juuri se rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on huono keskustelija kuvailusi perusteella. Hän ei keskity kuuntelemaan, vaan nappaa jonkun ajatuksen ja johdattelee sitten keskustelua.
Oletko kuullut, kun hän juttelee joillekin kavereilleen. Miten hän silloin käyttäytyy.
Scooby Dooby Doo where are you? I need now your attention.
Scooby Dooby Doo where afe you? Let me put my foot on your anus.
Vierailija kirjoitti:
nO TOTA .... miehet ei syty samoista jutuista kuten esimerkiksi röättt.... haute coutur carderoobin täytämiseksi. Emme me ole samanmoisia asioita ja se on juuri se rikkaus.
No tota kuule ku mielenkiinnon kohteet harvoin johtuu sukupuolesta. Kaikki sukupuolet voivat olla aivan yhtä kiinnostuneita muodista, teknologiasta, politiikasta, urheilusta, historiasta ja kaikesta muusta.
En tunne yhtään miestä ketä kiinnostaisi kardashianeiden viimeisimmät parisuhde juorut ja draamaat mutta kaikki naiset kenen kanssa olen ollut tekemissä kuvittelee että minua kiinnostaa kun tämän kaltaisia juttuja aina puhuu. Jonkun aikaa jaksaa kohteliaisuudesta niitä kuunnella mutta jossain vaiheessa se alkaa ärsyttämään ja tokaisen naiselle että tämmöiset asiat ei todellakaan kiinnosta. Kaikissa parisuhteissa mitä minulla on ollut minulle on tuon takaisin jälkeen oikein suututtu kun minua ei kiinnosta häntä kiinnostavat asiat vaikka en sille mitään voi että minua ei todellakaan kiinnosta parisuhde draamaa ja juorut. En oleta että naisia yleisestikään kiinnostaa tiede, tekniikka, politiikka ja moottoriurheilu mutta en todellakaan suutu naisille että ei ole kiinnostunut niistä
Ei tuo liity älykkyyteen vaan sosiaalisiin taitoihin. Esimerkiksi von Neumann pystyi keskustelemaan kaikkien kanssa eri aiheista.