Tungetaanko Kelan pääjohtajaksi joku joka lähellä eläkeikää??
Joku pakaste-eläkelläisvirka? Kaikki kelan pääjohtajat on senior-ikäisiä?
Kommentit (3927)
Itse en koskaan tarvinnut suomalaisia terveydenhoito tai poliisipalveluita.
En aio olla kummankaan asiakas koskaan.
Tollasta paskaa en tarvitse kiitos vaan.
Tollasia paskantasoisia idiootti palveluita ei tarvitse kukaan julkiset terveydenhuollon paska palvelut ja julkiset idiootti poliisipalvelut.
Ei kiitos.
Yksityinen sektori on maksullista maksat palveluita ja tuotteista jotka itse haluat maksaa omalla rahalla.
Tollasia julkisen sektorin tarpeettomia paskoja en arvosta tippakaan.
Julkisella puolella on paljon taroeellisia toimijoita joita maksetaan verorahoilla.
Julkiset terveyspalvelut arvotonta paskaa.
Julkinen poliisipalvelu arvotinta paskaa.
Muut ei ole.
Nime omaan julkisen terveydenhuollon Eli terveyskeskus Lääkärit on arvotonta paskaa.
Etsin jokaisen joka on kirjoutellut pakkohoitoja ja murhautan kostoksi palkkamurhilla.
Hoitajia ei kukaan hauku
Katsotaan kaikkien luvat tarkastetaan tiedot. Kidutan ensin sitten palkkamurhautan.
Loppuu suomesta Lääkärit taidan innostua jokaisen murhauttamisesta ja kiduttamisesta haluan kostaa kunnolla.
Tajuatko hakkaan kallosi Rikki vasaralla. Kaivan aivosi kallostasi. Ihan kauheksia teen kostoksi.
Poistan suomesta kokonaisen ammattialan. Oikein innostun kostamaan. Poliisi on toinen ammatti joka poistetaan.
Jokaikinen joka opettanut suomessa Lääkäriksi opiskelevia telotan videolle. Jotta jokainen tajuaa olevan tosissaan tuon asian kanssa.
Loppuu suomesta tuon Alan opettaminen kokonaan. Varmistan sen asian.
Tajuatko Lääkärin paska tekojesi seuraamukset aiheutit jokaisen kolleegasi kuoleman. Kirjottelemalla pakkohoito papereita huvikseen.
Sinun sielusi menee helvetiin minun ei.
Lääkärit, tarkistan kaikkien luvat, yritystiedot, varallisuustiedot, omistukset saan haltuuni tarvittavat tiedot kostoa varten.
Taidampa kohta itsekkin laskuttaa kaikilta 600€/kk
Suomalaista pakkolaskutusta pakko maksaa lasku.
Aika tehokasta liiketoimintaa tuo.