Eduskunta edustaa huumepäissään?
Tämä ei enää edes yllätä, sen verran pihalla suurin osa kansanedustajista ja koko hallitus on tähänkin asti ollut.
Kansanedustajan työ vaikuttaa yli 5 miljoonaan kansalaiseen. Aika huono homma, jos siellä tehdään päätöksiä huumeiden vaikutuksen alaisena.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f29fd20b-47e1-4b52-8aec-f8236dfe6…
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f4e13ed-d602-4f2d-b060-0aa7b4f11e02
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä yleistä, ongelma koskee Vihervasemmistoa
Eihän sieltä löytynyt jäämiä kannabiksesta. Vihervasemmisto ei ainakaan käytä työpaikalla. Vapaa-ajalla käyttö on ihan oma asia. Sitä paitsi kannabis on vähiten haitallinen päihde jopa laittomana. Vain 8 haitallisuuspistettä kun laillisella alkoholilla niitä pisteitä on 23. Jos tuosta kannabiksesta saisi laittomuuden haitat pois niin haitallisuuspisteet menisivät todella vähiin.
Miksi se kannabis olikaan laitonta? Aivan niin porttiteoria joka on myönnetty keksityksi.
Vaikka olet onnistunut joten kuten pössyttelysi pitämään aisoissa ei se tarkoita, että porttiteoria olisi keksittyä. Mites kun olen itse nähnyt tämän kannabiksen käytön johtavan kovempiin huumeisiin useassa tapauksessa ja näiden kovempien ai
Kyse ei ole minusta. Dea on yhdysvaltojen huumepoliisi ja ne myönsivät porttiteorian keksityksi. Kun aikanaan nixon tilasi raportin kannabiksen haitoista ja niitä haittoja ei löytynyt niin raportti lensi roskiin. Piti keksiä jotain millä perustella kannabiksen kielto ja silloin keksittiin porttiteoria. Tajua jo että se on keksittyä huttua sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa. Yhtä hyvin voisit väittää kannabiksen aiheuttavan vasenkätisyyttä. Sekään ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sieltä löytynyt jäämiä kannabiksesta. Vihervasemmisto ei ainakaan käytä työpaikalla. Vapaa-ajalla käyttö on ihan oma asia. Sitä paitsi kannabis on vähiten haitallinen päihde jopa laittomana. Vain 8 haitallisuuspistettä kun laillisella alkoholilla niitä pisteitä on 23. Jos tuosta kannabiksesta saisi laittomuuden haitat pois niin haitallisuuspisteet menisivät todella vähiin.
Miksi se kannabis olikaan laitonta? Aivan niin porttiteoria joka on myönnetty keksityksi.
Vaikka olet onnistunut joten kuten pössyttelysi pitämään aisoissa ei se tarkoita, että porttiteoria olisi keksittyä. Mites kun olen itse nähnyt tämän kannabiksen käytön johtavan kovempiin hu
Kyse ei ole minusta. Dea on yhdysvaltojen huumepoliisi ja ne myönsivät porttiteorian keksityksi. Kun aikanaan nixon tilasi raportin kannabiksen haitoista ja niitä haittoja ei löytynyt niin raportti lensi roskiin. Piti keksiä jotain millä perustella kannabiksen kielto ja silloin keksittiin porttiteoria. Tajua jo että se on keksittyä huttua sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa. Yhtä hyvin voisit väittää kannabiksen aiheuttavan vasenkätisyyttä. Sekään ei ole totta.
Teillä propagandalässyillä on aina samat temput käytössä. Eli tuossakin otetaan joku ikivanha uutinen, vääristellään sen sanoma tahallaan väärinymmärtämällä omaan tarkoitukseen ja spämmitään sitä koko totuutena unohtaen kaikki oikeat ja uudemmat tutkimukset aiheesta. Eli tyypillistä moskovanspämmijän taktiikkaa jota nähtiin mm. rokotteiden kanssa.
Nyt haukutaan jo trolliksi kun valehtelu ei mene läpi. Porttiteoria ei ole totta se ei ole koskaan ollut totta. Joku vuosi sitten se myönnettiin keksityksi. Se ottaa päähän kannabiksen vastustajia kun ei ole mitään oikeaa perustelua kannabiksen kiellolle.
Huumetestit vain tehtäväksi sinne joka aamu ennen kuin työt alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää. Narkkareita eduskunnassa. Onkohan vaikea päätellä keitä ne ovat uutisointiin perustuen. On ollut narkkibileitä yms
Tarkemmin sanottuna:
Miettikää, eduskunnassa jotkin ovat tekemisissä narkkareiden kanssa tai ovat vähintään käyneet ravintoloissa, joissa käytetään huumeita.
Jos eduskuntatalossa olisi käytetty, pitoisuudet olisi olleet monta mittaluokkaa suurempia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt haukutaan jo trolliksi kun valehtelu ei mene läpi. Porttiteoria ei ole totta se ei ole koskaan ollut totta. Joku vuosi sitten se myönnettiin keksityksi. Se ottaa päähän kannabiksen vastustajia kun ei ole mitään oikeaa perustelua kannabiksen kiellolle.
Kannabis on portti tupakkaan ja vapettamiseen. Niiden terveyshaittoja ei kiistä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olet onnistunut joten kuten pössyttelysi pitämään aisoissa ei se tarkoita, että porttiteoria olisi keksittyä. Mites kun olen itse nähny
Kaikki tutkimukset kertovat ettei ole porttiteoriaa. Vaan jos ei tajua mistään mitään niin kaikki reefer madness satuilut uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää. Narkkareita eduskunnassa. Onkohan vaikea päätellä keitä ne ovat uutisointiin perustuen. On ollut narkkibileitä yms
Tarkemmin sanottuna:
Miettikää, eduskunnassa jotkin ovat tekemisissä narkkareiden kanssa tai ovat vähintään käyneet ravintoloissa, joissa käytetään huumeita.
Jos eduskuntatalossa olisi käytetty, pitoisuudet olisi olleet monta mittaluokkaa suurempia.
Se juttu oli ihan täys uutisankka. Pitoisuudet oli niin pieniä, ettei niitä määriä näe edes silmillä.
Sen huomasi ja tajusi Sanna Marinin jauhojengi-skandaalin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin sanottuna:
Se juttu oli ihan täys uutisankka. Pitoisuudet oli niin pieniä, ettei niitä määriä näe edes silmillä.
Ota huomioon että tiloja siivotaan jatkuvasti. Paremmin ajoitettu testaus olisi voinut paljastaa enemmän jäämiä. Naivia luulla ettei meidän poliitikot käyttäisi. Eilen kymmenen uutiset kertoivat että joka viides suomalainen viihdekäyttää huumeita. Poliitikot ei ole mikään poikkeus vaan niissä on käyttäjiä ihan samoin kuin muissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olet onnistunut joten kuten pössyttelysi pitämään aisoissa ei se tarkoita, että porttiteoria olisi keksittyä. Mites kun olen itse nähny
Näytä yksi uusi tutkimus jossa perustellaan miksi kannabiksen pitää olla laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olet onnistunut joten kuten pössyttelysi pitämään aisoissa ei se tarkoita, että porttiteoria olisi keksittyä. Mites kun olen itse nähnyt tämän kannabiksen käytön johtavan kovempiin hu
No voi herranen aika... On tuo pössyttely ainakin vaikuttanut sinun aivotoimintaasi. Juurihan sanoin, että olen itse omin silmin valitettavasti todistanut kannabiksen polttelijoiden siirtyvän kovempiin aineisiin. Mitä et tässä ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen omin silmin nähnyt kannabiksen käyttäjien pysyvän kannabiksen viihdekäytössä. Osataan katsos ihan itse erottaa se huomattavan haitallisista huumeista. Itse asiassa suurin osa kannabiksen käyttäjistä ei siirry koviin huumeisiin vaikka heillä on mahdollisuus ostaa niitä samalla kun ostavat kannabista.
Lauantai-iltaista hutikkaa enemmän huolta herättää se, kuinka vaistomaisesti lainsäätäjä on valmis asettumaan lakien ja määräysten yläpuolelle, kun tilanne osuu omalle kohdalle. Immonen ennätti julistaa henkilökunnalle sekä upseeritaustaansa että kansanedustajan asemaansa. Tällainen ettekö te tiedä, kuka minä olen -mouhuaminen onneksi uppoaa heikosti virkatehtäviään vastuullisesti hoitaviin suomalaisiin ammattilaisiin.
Tomi Immonen lukeutuu siihen kansanedustajien joukkoon, joita yhdistää tausta poliisissa tai muissa turvallisuuteen liittyvissä tehtävissä. Heitä leimaa tätä kautta väkevä kurin ja järjestyksen kaipuu yhteiskuntaan. Myös Helsingin yössä ampuma-aseen käyttäjänä kunnostautunut, nykyinen oman ryhmänsä kansanedustaja Timo Vornanen lukeutuu tähän poliisipuolueeseen.
Immosen puheenvuorot eduskunnassa ovat useimmiten liittyneet nimenomaan turvallisuuskysymyksiin, sekä kansallisen turvallisuuden että sisäisen järjestyksen näkökulmista. Hän on kertonut muun muassa luottavansa siihen, että suomalaiset viranomaiset noudattavat lakia aina pilkulleen.
Yksilön ja yhteiskunnan vastuista Tomi Immosella on ollut selkeä näkemys.
On mielestäni melko vasemmistolainen ajattelutapa, että vaikka yksilönä teen täysin järjenvastaisia valintoja, niin silti joku toinen, esimerkiksi valtio, on lopulta vastuussa ratkaisemaan kaikki itse aiheuttamani ongelmat, kansanedustaja totesi joulukuussa 2023, kun eduskunnassa käsiteltiin Venäjän hybridioperaation vaatimia lainsäädäntötoimia.
Tätä taustaa vasten olisi tietenkin kohtuullista olettaa, että kansanedustajakin elää niin kuin opettaa. Suomen lait, järjestyksen ja turvallisuuden vaateet koskevat meitä kaikkia, ei vain etukäteen ulkopuolisiksi häiriköiksi tai muiksi luusereiksi leimaamiamme yksilöitä.
Immosen tapauksessa oma vastuu realisoitui vasta viipeellä. Sitä ennen vika oli muissa, ja yhteiskunnan eli virkavallan tehtäväksi jäi tilanteen ratkaiseminen.
Kovat puheet ovat tätä päivää. Rikolliset halutaan kuriin, rajat kiinni, tyhjäntoimittajat töihin ja köyhät ja sairaat hoitamaan asiansa itse kuntoon. Itse kullekin päättäjälle on varmasti hyväksi nähdä itsensä välillä toimenpiteiden kohteena, eikä vain kurilinjan kirittäjänä.
Oikeusvaltiossa säännöt ovat kaikille samat, eikä vallankäyttäjänkään kuulu saada asemansa tai varallisuutensa puolesta erityiskohtelua. Pomo se on pomollakin, ja tällä kertaa se löytyi Airbusin ohjaamosta. Kyse oli siitä samasta turvallisuudesta, jota puhujapöntöstä perätään, ei pärstäkertoimesta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010963270.html
Vornanenkin ulisi Marinista mutta ylimielisyys kalahti känni-Timon omaan nilkkaan.
Edustajille pitäisi antaa kurinpalautusta, huume ja viina kielto ja 3600m cooper tulos pakollisiksi.
Jauhojengi on ollut paikalla. Jos jäämär ovat löytyneet naisten vessasta, veikkaan, että syyllinen on Ilmari Nurminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas kauan kannabiksesta on tehty propagandaa? Varmaan siitä asti kun se päätettiin kieltää. Sieltä mistä kielto alkoi se on jo enimmäkseen laillista. Niitä kieltämisen perusteluja ei koskaan ollut, ne keksittiin. Ehkä ainoa päihde mihin ei kuole millään tunnetulla annoksella. Akuutti päihtymys vastaa noin promillen humalaa. Ei aiheuta fyysisiä vieroitusoireita. Sano nyt aikuinen ihminen miksi tuon pitäisi olla kiellettyä? Yli 20 euroopan maata sallii käytön noiden laillistaneiden lisäksi. Suomikin saa jo lopettaa käytöstä rankaisemisen. Kansanedustajien on turha selittää. Joulusiivous pelasti kun löytyi vain vähän jäämiä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä jos jonkinlaista toljottajasilmää mukana. Osaa nuokkuu tai nukkuu. Dataa tästä on. Jotkut ei kykene edes paikalle juuri koskaan.
Tämä!! Mistä työpaikalta voi olla koko ajan pois ja nostaa silti liksaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä jos jonkinlaista toljottajasilmää mukana. Osaa nuokkuu tai nukkuu. Dataa tästä on. Jotkut ei kykene edes paikalle juuri koskaan.
Tämä!! Mistä työpaikalta voi olla koko ajan pois ja nostaa silti liksaa??
Paikan päälläkään ei ole pakko tehdä mitään. Kuten yksi sanoikin en mää nyt jaksa. Sanoppa oikeissa töissä samalla tavalla niin et ole kauan töissä.
Ja se voidaan todistaa testaamalla vain vihreät ja vasemmisto. Oikeistopuolueet vapautetaan epäilyistä jo etukäteen. Sopisi varmasti hallituspuolueille.