Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minä Minä MINÄ - kulttuuri

Vierailija
13.01.2025 |

Eikö todellakaan ole mitään rajaa edes sille mitä täällä saa lukea. Tuntuu että mikään ei ole niin tärkeää kuin oma ego, oma elinpiiri, omat elintavat. Jos tätä äärioikealle kuuluvaa ajattelutapa yleistäisi niin eläkeläiset hautaan kun täyttävät 80, oli kunto mikä tahansa. yli vuoden työttömänä olleet pakkotöihin lunta auraamaan. Yli vuoden sairaslomalla tai -eläkkeellä olleet hautaan saman tien, he kaikki ovat hyödyttömiä kansalaisia. Nyt pitää katsoa tulevaisuuteen.

Miksi ajattelette tuollaisia älyttömyyksiä. Ihmiselämä on arvokas lahja, eli sen miten tahansa tai kuinka pitkään tahansa. Jotenkin surkeaa nähdä sivistyksen rappeutuminen tavallaan siihen että 90-luvulla syntyneitä lapsia ei enää kasvatettu, paapottiin pilalle ja nyt ne haluavat kaiken, muille ei mitään. Hassuinta on että kun ei ole kasvatettu, eivät edes ymmärrä mikä tuossa on väärin. Suomen kansan rappiotila on täysin meidän omaa syytämme,

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikea ajattelutapa? Mistään et löydä niin oman napansa tuijottelijoita kuin punavihreästä kuplasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi