Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*reps* Kaverini tilaa netistä shampoota!

Vierailija
01.03.2007 |

Saa kuulemma paaaaljon halvemmalla =D Voin kuvitella, kuinka hän tilaa 10 litran säiliöissä Panthenea, kun se on niin kallista Prismassa, mistä ite ostan shamppooni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki ei halua pestä hiuksiaan sillä Panthenella.

Vierailija
2/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap, ainoana haukkua kaveriaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei hiuksiaan leikkauttaisi jos ei kampaamossa.

Mitä järkeä ostaa netistä ja maksaa vielä postikulutkin. Monesti tulee arvokkaammaksi tilaaminen kuin itse hakeminen lähimmästä kampaamosta.

Jotkut tilaavat netistä jopa HAMMASTAHNAA DDDDDD

Vierailija
4/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvaan mistä on kyse ja saatatpa jossain vaiheessa olla kaverillesi kateellinen.

Vierailija
5/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoon tilaaminen netistä on aivan järjetöntä. Kaupoissa löytyy jos jonkinlaista ja itse ainakin ostan aineet kampaajalla käydessäni.

En ala rahoittamaan minkään Hairstoren mulkun bisneksiä. Ukko rehvasteli että hän säästää mersun hinnan vuodessa kun ei maksa sairasloma palkkaa.

Vierailija
6/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin joku aika sitten sieltä sellasen ison pullon vihreetä shampoota ja ihmettelin 2 viikkoa miks hiukset eivät pysy puhtaana. Todella huonoa.

nyt taas sitten pitkästä aikaa ostin ihan prismasta fructis-shampoota ja oli todellakin paljon parempaa kuin lidlin halpashampoot!

Vierailija
7/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisiasi on liian monta, aivan liian monta...

Vierailija
8/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese sillä jos värjäät hiuksia. Tuo shampoo tekee hiuksista sellaiset että väri ei tartu tai pysy.

Vierailija
9/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ostin joku aika sitten sieltä sellasen ison pullon vihreetä shampoota ja ihmettelin 2 viikkoa miks hiukset eivät pysy puhtaana. Todella huonoa.

nyt taas sitten pitkästä aikaa ostin ihan prismasta fructis-shampoota ja oli todellakin paljon parempaa kuin lidlin halpashampoot!

Ovat hitusen kalliimpia, mutta pitkässä juoksussa todellakin huomaa eron.

Vierailija
10/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetuksella.

Käyn kampaajalla säännöllisen epäsäännöllisesti eikä lempituotettani ole joka kampaamossa. Ja ihan tiedoksi lähiömammoille, shampoota voi tilata muualtakin kuin hairstoresta...

Vierailija
11/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka sitten tilaisin netistä hairstoren sivuilta laadukasta shamppoota, jos ei ole mahkua kampaamoliikkeisiin päästä.

Vierailija
12/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilaan myös shampooni netistä ja kaiken kukkuraksi jopa hoitoainettakin!!!? Miksen tilaisi? Säästän rahaa kun tilaan netin kautta enkä osta kampaamosta.

Vierailija
13/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kätevämpää on jos tulee kerralla iso paketillinen hiustuotteita kotiin. Ainoa ongelma on että minäkään en tahdo tukea enää tuota Hairstorea, onko muita vastaavia kauppoja?

Vierailija
14/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ei tilaisi netistä? Tilaavathan monet postimyynnistäkin shampoota ja kosmetiikkaa. Kätevämpäähän se netistä tilaaminen on.

Vierailija
15/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi