En ole ikinä ollut Tinderissä. Haluaisin kokeilla mutta olen parisuhteessa.
Olen utelias ja kovasti haluaisin kokeilla Tinder-sovellusta kun siitä kaikkialla mesotaan. Olen ikäänkuin ulkona kulttuuristamme kun en tunne yhtään sitä maailmaa ja käsitteitä. Nytkin täällä keskustellaan otsikkotasolla vasemmalle vetämisestä eikä mulla ole mitään kärsitystä mitä se tarkoittaa.
Mutta en siis etsi mitään suhteita ja olen jo parisuhteessa. Siksi en uskalla mennä Tinderiin koska siitä voisi saada ihan väärän käsityksen. En halua jäädä kiinni puolisolle tai kenellekään tutulle. Enkä muutenkaan saada epätoivoisen tinder-luuserin mainetta.
Joten:
Voiko sinne mennä feikkiprofiililla eli väärällä nimellä, kuvalla jne?
Saako Tinderin sovelluksen/sivuston(?) pysymään hiljaa ilman mitään notifikaatioita ja saako sen poistettua jälkiä jättämättä?
Onko keinoa vältellä tuttuja, esim feikkaamalla maantieteellisen sijainnin(uskoakseni toimii parittamisen yhtenä faktorina)?
Mitä muuta huomioida?
Kommentit (4)
Moni nainen siellä on varattu ja testaa vain "markkina-arvoaan". Voit yhtä hyvin ap sinäkin liittyä siihen.
Vierailija kirjoitti:
🤢
Tiedoksi. Tämä on tän päivän provotehtailija 🥱 ja Ap et sit parempaa keksiny??
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen siellä on varattu ja testaa vain "markkina-arvoaan". Voit yhtä hyvin ap sinäkin liittyä siihen.
Vai testaako "markkinarakoaan"? Ei missään nimessä, jos on naimisissa!
🤢