Latausonkelmia Symantecin (Norton antivirus) suojaustuotteissa koneelle, kokemuksia??
Hermot menee kun ei saa ladattua päivityksiä viirustorjuntaan ;( Maksettu on jo 2 viikkoa sitten ja teen ohjeen mukaan, mutta lataaminen ei onnistu, koko hemmetin latausnappulaa ei löydy siltä sivulta.
Olen laittanut jo 2 viestiä heille että auttaisivat asiassa ja hienosti lupaavatkin vastata viesteihin 72 tunnin sisällä, vaan mitään ei kuulu ...voi P**kele.
Anteeksi, mua niin kyrsii, eikä ole muutakaan kuin te kelle purkaa ;)
Ja oikeasti toivon että täällä olis joku kokenut vaikka saman ja tietää mitä tehdä!
Kommentit (3)
Postitse tuli vahvistus maksun vastaanottamisesta ja se tilausnumero, mikä sinne piti naputtaa. Vielä viikon päästä postivahvistuksesta en löytänyt sitä " latauspainiketta" ,herjasi, että ei ole vastaanotettu maksua. Sitten parin viikon kuluttua se latauspainike ilmestyi sinne oman tilauksen sivulle. Silloin oli enää viikon verran aikaa sen kuukauden väliaikaisen suojan loppuun. Ja silloin latasi tuotteen niinkuin pitikin.
Uusi tilaus jonka valitset ja siihen laitat tilausnumeron.
mä ostin vikko sitten ja oli kanssa vähän ongelmia.
Ostettu tuote pitää aktivoida.
Jos ostin sen kalleimman niin se englanninkielinen Norton Systemworks pitää asentaa ensin.