Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te toimitte ihmisten kanssa joiden kanssa et tule toimeen?

Vierailija
11.01.2025 |

Jos siis ihminen on ilkeä,huijari tai muuten vain kohtelee sinua huonosti. 

Itse aina vain ghostaan sellaiset ihmiset elämästäni, en edes moikkaa sellaisille ihmisille jos sellainen ihminen tulee vastaan vaikka kadulla. Onko tämä teidän mielestä oikea tapa toimia jos ei halua esimerkiksi riidellä? 

Olen tätä nyt miettinyt kun olen elämäni aikana ghostannu useita ihmisiä että onko tämä normaali tapa? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteyttä,mutta kohteliaana ihmisenä kuitenkin tervehdin ja vaihdan muutaman tyhjänpäiväisen sanan, jos jossain satumme yhteen.

En halua olla samanlainen kuin ihminen, josta olen hankkiutunut eroon,eli huonokäytöksinen.

Vierailija
2/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä yhteyttä,mutta kohteliaana ihmisenä kuitenkin tervehdin ja vaihdan muutaman tyhjänpäiväisen sanan, jos jossain satumme yhteen.

En halua olla samanlainen kuin ihminen, josta olen hankkiutunut eroon,eli huonokäytöksinen.

Mutta jos tervehdit ja vaihdat muutaman sanan sellaisen ihmisen kanssa niin eihän silloin se ihminen tajua että hän toimii väärin muita kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen

Vierailija
4/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se piste kun ghostaat? Kauanko olet ollut tekemisissä ihmisen kanssa ennen kuin ghostaat? Kerrasta poikki vai kuukausia, vuosia? Eikö kannattaisi kuitenkin joskus ottaa asiat puheeksi ghostaamisen sijaan? Kuulostaa siltä että olet törmännyt moniin ikäviin ihmisiin. Ehkäpä tulkitset joskus asioita väärin. Sosiaalisia taitoja voi kehittää.

Vierailija
5/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän ystävällistä naamatusten, mutta muuten en edes ajattele.

Jos ihminen on tarpeeksi sairas, se alkaa valehdella selän takana, jos sitä ei huomioi mitenkään.

"Pidä ystävät lähellä ja viholliset lähempänä."

Vierailija
6/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tervehdit ja vaihdat muutaman sanan sellaisen ihmisen kanssa niin eihän silloin se ihminen tajua että hän toimii väärin muita kohtaan. 

Suojelen itseäni, en ryhdy opettajaksi tai rankaisijaksi. Olkoon idiootti, mutta ei minun ongelmani.

Vierailija
7/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tajuaa. Mutta se tajuaa myös että mä en pätkääkään piittaa sen tekemisistä. Mulla on varaa hymyillä ja olla ystävällinen, nousta ääliöiden yläpuolelle.

Vierailija
8/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön.

Vierailija
9/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on julkisilla paikoilla kännykkä heti käytössä kun tulee jotain ikävää vastaan.

Minulla on psyyke ja käytöstavat kuin mt-ongelmaisella lapsella.

Vierailija
10/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa alkaa kenenkään opettajaksi.

Olkoon ymmärtämättä.

T. Eri

Vierailija
11/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haluan kertoa muille, millaisesta ihmisestä on kyse, jos asia vaikuttaa esim. töissä tai harrasteissa omaan osallistumiseen. Eli ei kannata jäädä yksin hankalan ihmisen kanssa. Hän sitten löytää jonkun toisen huijattavan ja valehtelee ym. kunnes jää kiinni.

Olen jäänyt töissä nyt ansaan, missä joudun olemaan jatkuvasti tekemisissä ilkeän ihmisen kanssa eikä siihen suhtauduta vakavasti muiden toimesta, vaikka olen kertonut asiasta, joten vaihdan työpaikkaa. Joskus pitää tehdä isoja liikkeitä, että pääsee ilkimyksistä eroon.

Vierailija
12/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu tapauksesta. Draamaan ei yleensä kannata lähteä mukaan. Joskushan noiden ihmisten kanssa on pakko olla "yhteistyössä". Voi kannattaa esimerkiksi esittää uskovansa heidän paremmuuteensa ja ainoaan oikeaan mielipiteeseensä, jotta hän suosii sitten sinua siinä mitä tarvitset. Tai esittää tyhmää tai epämielenkiintoista ihmistä, jolloin hän ei vaivaudu tekemään kiusaa eikä yritä hyötyä jollain lailla, vaan kohtelee kuin sinua ei olisi ja saat olla rauhassa.

Vierailija
13/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioita ei voi hoitaa asiallisesti, on varmaan parempi lähteä. Ei jäädä nyljettäväksi sinne.

Vierailija
14/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jonkun muun ongelma, ap.

Vierailija
15/15 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääsee kun ei vaan ole niiden kanssa missään tekemisissä. Jos heidän kanssaan on pakko olla tekemisissä esimerkiksi työn takia niin sitten työpaikalla ei heidän kanssaa juttele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi