Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veikkauksen pelit lähikaupan kassalla...

Vierailija
11.01.2025 |

Mun piti vaan kävästää lähikaupassa, nopea käynti, ei ole paljoa ihmisiä. Pari mummoa kassalla ja yksi menossa ennen mua sinne. Otan maitopurkin ja kiirehdin kassalle. Kassaneiti hurruuttelee jotain kuponkeja veikkauksen koneeseen, sitten tulee virhe, puuttuu merkintä. Taakseni tulee joku jonottamaan myös kassalle. SItä pohditaan pari minuuttia ja taas hurruutetaan veikkauksen konetta.

Sitten saadan kuitit automaatista, ja pitää maksaa. Siinä mummot arpovat kumpi maksaa mitäkin. Sitten toinen unohtaa käyttää S-korttia ennen maksua, voi voi , sitä etsitään ja peruutetaan, vaikkei siitä saa bonusta. Minun takana on jo 4 ihmistä. Sitten toinen, maksu menee ok, mutta sitten keskustellaan pussista, saanko tämän pienen läpinäkyvän pussin että kupongit ei kastu tuolla ulkona...

Huokaus, olisin käynyt vaikka cittarissa jo tässä ajassa. Kumma kun mummelit ovat näin myöhään liikkeell, päivällähän tämä on normaalia, mutta nyt...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiso hiljaa siellä jonossa, nyt palvellaan minua!

Vierailija
2/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä välin gazassa kuolee tuhansia lapsia, ja sinä valitat muutaman minutin odottelusta jonossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä välin gazassa kuolee tuhansia lapsia, ja sinä valitat muutaman minutin odottelusta jonossa...

ketään ei kiinnosta joku hikinen gaza

Vierailija
4/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä itse olet tehnyt gazan hyväksi? 

Vierailija
5/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kivaa. Muistan aikoinaan, kun oli joku korttiyhteyshäiriö yhdessä Lidlissä. Ulko-ovella iso lappu, jossa luki, ettei korttimaksut välttämättä onnistu ja pyydettiin käyttämään käteistä. No siinä jonossa oli joku mummo joka laski rahojaan pitkään, sitten oli pari nuorta, joiden korttimaksujen läpimenoa jouduttiin odottamaan. Mä itse olin käynyt hakemassa käteistä, mutta takana olevalla "herras"miehellä alkoi mennä hermo, kun nuorilla meni aikaa. "Kyllä kortti toimii aina, jos siellä on rahaa", mies huusi isoon ääneen. Mä hoidin omat ostokset nopeasti ja olin pakkaamassa niitä, kun ukko yritti maksaa muutaman euron ostoksiaan kortilla monta kertaa. Sitten pääte mykistyi lopullisesti ja mies raivosi kassalle. Otin lompakosta 10€ ja heitin miehelle, kun olin lähdössä. Pakko oli todeta, että "säästä loput, jos joskus toistekaan ei ole kortilla rahaa". Jonossa alkoi melkoinen nauru.

Itse päästän aina vanhukset ja muuten heikosti liikkuvat jonossa edelle. Samoin , jos jollakin on vähän ostoksia ja kysyy, että voisiko päästä eteeni. Mutta kiireiset tädit ja sedät pysykööt takanani, kun alan vekslata veikkauspelilappujen kanssa.