Mihin ryhmään katsot itse kuuluvasi?
Kommentit (26)
Jos woke tarkoittaa porkkanoiden perseeseentunkemista, DEI-koulutusta YLEssä ja HSssa tai pride-homohömppää, olen mikä muu tahansa
Tolkun Ihminen
Vähän häröileväinen koska lipsahtelen liikaa fiilispuolelle mutta silti ujo hissukka ja myös sen vastakohta ja kaikkea tai en sittenkään ihan kaikkea ja kauhean tavallinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Ei yhtään wokea vielä!
Miksi valehtelet? 3 suosituin.
Vierailija kirjoitti:
Osasin teininä runkata yhtä hyvin Anttilan alusvaatesivuille kuin Jallun tai Raton karvaisille haaroväleillekin ilman kenenkään ohjausta.
Poikaseksi tai porkkanaleikit eivät kiinnostaneet. En olisi kaivannut sellaiseen mitään ohjausta.
NMT-aikana ei dick-picejä edes pystynyt lähettämään.
Luonto vetää tikanpojan puuhun. Jokainen kädellinen osaa vetää itseään käteen. Kouluihin opetusmateeriaaliksi jaettu kirjanen opetti, miten koulupojat voivat tyydyttää toisiaan kädellä, suulla ja mikrossa lämmitetyillä porkkanoilla. Kirjasessa ei tytöistä tainnut olla mainintaa.
70-luvulla, ennen peruskoulua, käytiin oppikoulua. Liikunnanopettajan velvollisuudeksi oli jäänyt sukupuoliopetus. Liikunnanopettaja tuli saliin ja kysyi: Haluatteko sukupuoliopetusta vai pelata korista. Kaikki vastasi, että korista tietenkin.
Liikunnanopettaja sanoi: "Pankaa aina kortsulla ja vasta naimisissa paljaalla. Runkata saa, jos ei jää siitä kiinni"
Ehdottomasti juntti vaikka oikeasti olen ylempää keskiluokkaa tai ehkä yläluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos woke tarkoittaa porkkanoiden perseeseentunkemista, DEI-koulutusta YLEssä ja HSssa tai pride-homohömppää, olen mikä muu tahansa
Tolkun Ihminen
Tolkun ihminen on kompromisseja tekevä keskitien kulkija joka pitää mustia Kontio-saappaita punaisen minihameen ja Flektarn-takin kanssa sekä tunkee kannatuksen vuoksi lantun perseeseensä ettei kenellekään tulisi paha mieli.
Mulkun ihminen