Naapuri yömelusta nalkkiin - kuinka?
Osaako kukaan suositella valvontateknologiaa häirikkönaapurin yömetelin rekisteröimiseen?
Tämä hullu on piinannut asumistani lähes vuoden ja sain juuri järjestettyä hälle ensimmäisen varoituksen, mutta haluan savustaa tyypin mahd nopeasti talosta. Ongelmana on se, ettei hänellä ole muita seinänaapureita kuin minä, eli muita valittajia ei ole. Todisteiden kanssa varoitukset 2 ja 3 järjestyisivät nopeammin.
Pitäisi siis olla joku systeemi, jossa melu ja kellonaika rekisteröityvät. Onko kellään kokemusta? Ideoita?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Keskity omaan elämään ja muuta keskelle korpea, niin ei naapuri häiritse.
Kuulostat ihmiseltä, jolta en ota vastaan elämänohjeita, eikä varmaan muidenkaan kannata :D
Luon ensin 'naapurin musta mela nalkkiin'
Naapurin pitäisi tietää mikä sinne kuuluu, osa kertoo heippalapulla nimettömästi minkälaisia ääniä. Normaali osaa ehkä välttää sitä. Mutta jos on päihdetyyppi tai jokin sairaus joka pitää hereillä, sitten ei voi mitään. Korvatulpat?
Tämä tyyppi on valitettavasti aito viiripää, joka alkaa tarkoituksella esim. vasaroida seinää keskellä yötä vaikka muina kellonaikoina on hiljaista. Taustalla selvä mielenterveysongelma. Ei poistu kotoaan juuri koskaan ja jos hänet joskus näkee, mulkoilee ja heristää nyrkkiä.
Mun naapuri asuu alhaalla et sen ikkunoista näkee sisään, hän on kunnon hamstraaja, polut vaan menee huoneesta toiseen. Sänkyynki pitää tavaroiden yli kävellä.
Oon aika huolissani, voiko palolaitokselle ilmottaa paloturvariskistä?
Keskity omaan elämään ja muuta keskelle korpea, niin ei naapuri häiritse.