Olipa kylmä polkea pyörällä tuolla hangessa.!!!
Hiukset ihan lumessa ja kollarit päästi kaiken läpi. Myös sormet paleltuneet. Tätä tämä suomen talvi on.
Kommentit (14)
Ennen ei tunnettu sellaista kuin talvipyöräily. Viimaa pidettiin myös haitallisena ja liukkautta.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap yläasteella? Miksi et käytä pipoa, hanskoja ja lämpimiä housuja?
En omista mitään noista. Kuljen kesät talvet ilman hanskoja ja pipoa. Minulla on kuitenkin kuulokkeet aina päässä. Ne lämmittää korvia. Olen pian 60 vuotias.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista mitään noista. Kuljen kesät talvet ilman hanskoja ja pipoa. Minulla on kuitenkin kuulokkeet aina päässä. Ne lämmittää korvia. Olen pian 60 vuotias.
Ap
Olet siis jotenkin muuten jälkeen jäänyt tai vajaa. Olisikohan sinun parempi muuttaa kehitysvammaisten asuntolaan jossa sinusta huolehditaan?
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei tunnettu sellaista kuin talvipyöräily. Viimaa pidettiin myös haitallisena ja liukkautta.
Onpas tunnettu. Omassa kauungissani on hyvin yleistä, että pyöräillään kesät talvet. Ehkä yli -25 asteen pakkasilla siirrytään kävelemään, koska fillarilla kulkeminen sen pakkasjäykkyyden takia ei ole sen nopeampaa kuin käveleminen.
Karvalakki, ninjapipo ja laskettelulasit on mulla käytössä pakkaspyöräillessä.
Vaatetta päälle! Tarkenee, kun laittaa sään mukaisesti vaatetta. Viima korostuu pyöräillessä tuulisella säällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos todella olet tuon ikäinen olet jo lapsena joutunut talvella polkemaan kylmemmissäkin sääolo suhteissa .Joten on tainnut silloin jo pääsi paleltua kun et tajua kunnolla pukeutua.
Kivat sulle, jatka samaan malliin,kun nautit niin kylmyydestä.
No mulle tuli kyllä hiki. Pää vaan höyrysi kun pääsin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tunnettu. Omassa kauungissani on hyvin yleistä, että pyöräillään kesät talvet. Ehkä yli -25 asteen pakkasilla siirrytään kävelemään, koska fillarilla kulkeminen sen pakkasjäykkyyden takia ei ole sen nopeampaa kuin käveleminen.
Se on sitten omalla vastuulla mihin liukuu tai saako viimasta kasvohalvauksen. Turva valittaa kylmää silloin! Ellei ole joku asu joka estää kylmää.
Kamalaa ettei edes talvella pääse pakoon himolautailijoita ja vaarallisia pyöriä. Eikä pihassa autoja.
Talvella on hyvä pyöräillä. Loppusyksyn ja alkutalven räntäsade ja loska on ihan pyllystä. Kun lämpötila putoaa pakkaselle niin pyöräily on paljon mukavampaa. Kovalla pakkasella pitää pukeutua todella lämpimästi, varsinkin kengät pitää olla liian isot että sopii villasukkaa ja hanskat pitää olla tosi lämpimät.
Nyt on tullut PK-seudullekin lunta. Pienempää vaihdetta ja leveämpää nastakumia niin pääsee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Talvella on hyvä pyöräillä. Loppusyksyn ja alkutalven räntäsade ja loska on ihan pyllystä. Kun lämpötila putoaa pakkaselle niin pyöräily on paljon mukavampaa. Kovalla pakkasella pitää pukeutua todella lämpimästi, varsinkin kengät pitää olla liian isot että sopii villasukkaa ja hanskat pitää olla tosi lämpimät.
Nyt on tullut PK-seudullekin lunta. Pienempää vaihdetta ja leveämpää nastakumia niin pääsee kyllä.
Näin on. Pyöräilen ympäri vuoden satoi tai paistoi. Vain pahimmilla jäätiköillä en aja, ja jopa alle 20 asteen pakkanen menee. Oikeanlaiset varusteet kun on, niin silloin tulee jopa kuuma. Ja ei, en ole spandex-pyöräilijä, pyöräily vain on totuttu liikkumistapa.