IS: Mustafe Muuse sai sähköiskun
Oli Etelä-Afrikassa leirillä. Paahtoi leipää ja leivänpala jäi paahtimeen. Sitten Muuse otti veitsen ja yritti saada sen avulla leivänpalan pois paahtimesta. Sitten jysähti!
Joopa joo, ei sitten älynnyt ensin vetää töpseliä pois pistorasiasta?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jäikö henkiin??
Jäi lehden mukaan.
Eikö tämä ole se, joka meni juoksemalla korkeakoulut läpi.
Ketä kiinnostaa? Kuka on tämä Mustafe?
Vierailija kirjoitti:
Jäikö henkiin??
Valitettavasti...
Mustafe on kyllä mielettömän fiksu nuori mies. Huikean hieno haastattelu loppui juuri nyt Urheilustudiossa. Tehnyt töitä 13-vuotiaasta alkaen.ja menestynyt loistavasti koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Mustafe on kyllä mielettömän fiksu nuori mies. Huikean hieno haastattelu loppui juuri nyt Urheilustudiossa. Tehnyt töitä 13-vuotiaasta alkaen.ja menestynyt loistavasti koulussa.
Ja sörkkii veitsellä leivänpaahdinta... 😂
Mustafen kaltaisia fiksuja, tavoitteellisia ja kunnianhimoisia nuoria tarvitaan lisää Suomeen. Ymmärtänyt nuoresta alkaen, että unelmien saavuttaminen vaatii kovaa työtä, joka on tehtävä itse.
Toivottavasti Mustafe juoksee Suomen ennätyksen kesällä. Ja toivottavasti hänet palkitaan Esikuva-palkinnolla torstain Urheilugaalassa.
Hienoa kuunnella nuorta miestä, joka osaa keskustella. Todella keskustella ilman niinku-sanoja. Kiitos hienosta haastattelusta, Mustafe!
Oliko tämä se joka kirjoitti huikean hyvät yo-paprut ja aikoo opiskella kauppakorkeassa tai valtsikassa..?
Vierailija kirjoitti:
Mustafen kaltaisia fiksuja, tavoitteellisia ja kunnianhimoisia nuoria tarvitaan lisää Suomeen. Ymmärtänyt nuoresta alkaen, että unelmien saavuttaminen vaatii kovaa työtä, joka on tehtävä itse.
Toivottavasti Mustafe juoksee Suomen ennätyksen kesällä. Ja toivottavasti hänet palkitaan Esikuva-palkinnolla torstain Urheilugaalassa.
Tämä lie sarkasmia?
Natalia Blomqvistia nai., voe prkl!
Mä tein kerran saman himassa. En saanut sähköiskua, mutta paahdin hajosi.
Ja tutkittiin ja hoidettiin sitten oululaisten piikkiin. Höh
Vierailija kirjoitti:
menestynyt loistavasti koulussa.
kiitos positiivisen syrjinnän
Vierailija kirjoitti:
Ja tutkittiin ja hoidettiin sitten oululaisten piikkiin. Höh
Kenen piikkiin ois pitäny mennä?
Vierailija kirjoitti:
Persu?
Ai Mustafe? Veikkaan vihervasemmistoa.
Jäikö henkiin??