Minä se näköjään rakastun vain ulkomaalaisiin
Olen päätäni myöten rakastunut nyt vanhaan marokkolaiseen ystävääni. Tajusin juuri, ettäen ole koskaan seurustellut suomalaisten kanssa! Sen sijaan aiempia suhteita on ollut toisen marokkolaisen, pakistanilaisen, palestiinalaisen, irakilaisen ja kreikkalaisen kanssa.
Ulkomaalaisissa miehissä on vaan kai sitten jotain mikä minuun vaaleaan suomineitoon vetoaa. Löytyykö kohtalotovereita?
Kommentit (4)
et ole ikinä ollut suomalaisen kanssa ?? oletko koskaan asunut ulkomailla vai ainoastaan suomessa ? olisiko haaveenasi muuttaa miehen perässä ?
Kyllä osaltaan vaarmasti rakastun ulkomaalaisiin, että haaveilen aina muuttavani lämpimään maahan, täällä on niin pirun kylmä. Suomlaisten kanssa en ole seurustellut kuin teini-iässä, mutta ei se oikein mitään seurustelua edes ollut.
Minua kiehtoo ulkomaalaisissa juuri tuo erilaisuus ja se, että oppii kokonaan uusia tapoja ja kulttuureita, lapsillekin tulisi helposti opittua useampi kieli jne.
ap
toivottavasti marokkolaisesi vastaa tunteisiisi, mutta ei kannata paljastaa omiaan liian helposti. marokkolaisia kannattaa vähän pyöritellä pikkusormen ympärillä jotteivat ota sinua itsestäänselvyytenä. etene ehdoillasi ja tee se hitaasti niin saat kunnioitusta. toivottavasti on hyvä äijä, täällä on niin paljon tuota roskasakkimarokkolaistakin :(
on niissä kyllä oma viehätyksensä. on kiva että miehessä on haastetta. eri tavat/kulttuuri tuo erityistä lisää ja ulkomaalainen mies sopii ehkä hyvin naiselle joka helposti kyllästyy mieheen. ulkomaalaiseen ei niin helposti kyllästy. omasta mielestäni suomalaiset miesystäväni ovat olleet suht ennalta-arvattuja, samanlaisia, värittömiä. en mene yleistämään. joku tykkää semmoisesta, joku toisenlaisesta. toisaalta en ikinä voisi kuvitella itseäni mustan/tumman miehen kanssa, semmoinen ei minuun iske ei niin yhtään!