Iso-Börje kuuma? Väittää Iltalehti...
Mitä mieltä olet nainen? Siis rikollispomo Börjestä Queen of fucking everything-sarjassa. Minusta ei ole kuuma. En tykkää vanhemmista enkä pulleista miehistä. Nuori mies parralla ja timmillä kropalla kelpais minulle. t. nainen 50v
Kommentit (27)
Hän on malliesimerkki siitä, että silmälasien käyttäjien kannattaa valita muunlaiset kuin mustat tai hopeanväriset silmälasien kehykset. Silmälasit kehystävät katsetta. Kilpikonnakuvioiset silmälasit ovat nappivalinta melkein kaikenvärisille silmille.
Ne ovat sävy sävyyn ruskeilla silmille. Ne korostavat sinisiä ja vihreitä silmiä.
Jos olet iholtasi lämpimänsävyinen, kannattaa edes kokeilla kilpikonnasävyisiä kehyksiä optikolla. Vaatekaapista löytynee beigeä, ruskeaa ja maanläheisiä sävyjä? Iso-Börje oli panostanut klassiseen beigeen villakangastakkiin.
You starting fucking everything substances here.
Lihava se on, ei pullea. Ja sellaisena ei ole kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Kristo vetää, Tauno Palon geenit siellä loistaa. Tosielämässä en kyllä ihastuisi Börjen tyyppiseen mieheen, jotenkin valheellinen, itserakas ja arvaamaton.
Tauno Palo oli komea. Ei ollut pyöreänaamainen.
Iso-Börjestä en tiedä mitään, kun en ole sarjaa katsonut, mutta Kristo Salminen on kuuma.
En tykkää yhtään jos itselle pitäisi ottaa.. mulla sporttisen hoikka ja sellanen fiksu harkitseva kunnollinen mies. Silti hyvin seksikäs ja itsevarma ja mua vuosikymmenen nuorempi niin harmaa parta vaikkapa ei ole yhtään mieleeni. Ei viehätä tuollainen epävakaa rikollinen yhtään. Hauska hahmo kyllä ja hyvin näyttelee Salminen.
N47