Miksi et lopeta epätyydyttävää parisuhdetta?
Edellinen ketju poistettiin jostain syystä, joten uusi yritys.
Itse olen tuoreessa parisuhteessa ja melko tyytyväinen uuteen kumppaniini. Samoin oli kumppanini minuun ainakin puheista ja käytöksestä päätellen, mutta nyt tuntuu siltä, että tuuli on kääntynyt pohjoiseen.
Asumme kumpikin omassa kodissa, kumppanilla on pari kotona asuvaa lasta. Kumppanini taholta tulevat yhteydenotot ovat vähentyneet, viestien sävy ja aiheet muuttuneet asiallisemmiksi, aloitteet ja aloitukset tulevat nykyään pääosin minulta, vapaa-aikana ei nähdä enää yhtä usein kuin ennen jne.
Kun kysyn, että vaivaako jokin tai onko joku hätä, niin kaikki on hyvin. Ei vaan tunnu siltä, jos vertaa vaikka kuukauden takaiseen. Ihnottavaa, kun tuntuu että on löysässä hirressä ja pelottaa, että puhelimeen kilahtaa viesti että tämä oli nyt tässä. Tinderissä tavattiin ja nyt epäilen, että hän on taas etsimässä uutta kumppania sieltä. Eikö voisi ensin ainakin päättää nykyistä parisuhdetta ennen kuin uutta alkaa etsimään?
Asiallisia kommentteja olisi mukava saada.
Kommentit (3)
Nyt on suvantovaihe. Katsele rauhassa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on suvantovaihe. Katsele rauhassa eteenpäin.
Mitä tarkoitat? Että tilanne korjaantuu ajan kanssa kun ei vaìn turhia hötkyile? Vai että katsele rauhasa uutta kumppania?
Ei kannata murehtia liikaa etukäteen, ei se mitään auta. Kumppanisi lopettaa suhteen, jos ei ole siihen tyytyväinen. Tai sinä teet sen, jos itse koet ettet saa suhteelta tarpeeksi haluamiasi asioita.