Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit vai tekisitkö mitään?

Vierailija
10.01.2025 |

Olimme miespuolisen työkaverin kanssa yhdessä jonkun aikaa ja suhde meni poikki noin kuukausi sitten. Olemme edelleen työkavereita ja välit ihan ok, ei hirveästi jutella mutta kuitenkin ihan asiallisesti ollaan. Hän on meidän suhteen loppupuolella ja nyt eromme jälkeen alkanut olla todella paljon parin muun naispuolisen työkaverin kanssa ja kuulin heidän näkevän myös vapaalla. Näin ei ollut suhteemme aikana, ainakaan tietääkseni. En tiedä mikä kuvio heillä on, mutta jotenkin tuntuu että mies haluaa näpäyttää minua tai jotain. Itse halusin suhteen lopettaa mutta vähän tylyltä tuntuu tuollainen. Mulla ei ole enää tunteita miestä kohtaan joten sinänsä ei mitään väliä mitä tekee mutta mielessäni on käynyt että kysyisin häneltä miksi tekee noin. Vai onko se juuri mitä hän haluaa, olisiko parempi olla välinpitämätön ja vain näennäisesti iloita heidän uudesta porukasta? Kivahan se on että ihmiset löytää toisensa. En vaan ehkä itse tekisi noin enkä arvosta tuollaista käyttäytymistä. N37

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei sinuun kerennyt rakastua ja nyt on vaan uusi mato koukussa. Ei kai siinä mitään pahaa ole? En reagoisi asiaan mitenkään, jos se ei minua liikuttaisikaan.

Vierailija
2/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi vain olla iloinen toisen puolesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ne pihlajanmarjat kiinnosta pätkän vertaa. Ei vähääkään kiinnosta. Oikeastaan ne maistuu paskalta, enkä arvosta pihlajanmarjojen syöjiä yhtään.

T. 🦊 Kettu 

Vierailija
4/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku sarjahurmaaja tuo mies. Parempi jättää omaan arvoonsa. 

Vierailija
5/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei enää kiinnosta toinen, anna olla. Vai onko tunteita. Ei ole sun asia enää. Tietysti erikoista että samat piirit ja töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme