Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varokaa että putinin patterit ja muut eivät ala räjähtelemään niin ettätulee LA:n kaltainen tulipalo tännekin - sehän on selvää, että puti

Vierailija
10.01.2025 |

https://www.vauva.fi/keskustelu/5899011/mita-mina-olen-taalla-sanonut-s…

Mitä minä olen täällä sanonut se että Yhdysvallat hyökkää Suomeen on suurempi uhka kuin että Venäjä hyökkää. 10.01.2025 | 15:34 Olen jo koko erityisoperaation ajan sanonut että Venäjä on Suomen ystävä eikä halua Suomelle mitään pahaa. Mutta olen puhunut siitä että on todennäköistä että Yhdysvallat hyökkää Suomeen ja nyt Trump on puhunut eurooppaan hyökkäämisestä, todistaen että olen ollut oikeassa.

**

Joo! Homma on ensin toiminut salakavalasti mutta jotain on tapahtunut ja vaatteet lentäneet pois päältä ja nyt se totuus paljastuu päivä päivältä yhä ennemmän. Tämän jotkut tajusivat jo yli 25 vuotta sitten mutta kukaan ei kunnellut eikä ollut 'yleisöä' ja foorumia tämmöisille ajatuksille. Mutta se lähti siitä kun kävi selväksi että tämä maa on vain YKSI  KONSERNIN OSA OSAKEYHTIÖSSÄ... jossa voittoa tuotetaan maksimaalisesti anonyymeille sijoittajille ja joka vuosi vaan enemmän ja enemmän. Ja koko Suomen kansan elämä oli käännetty siksi millä niitä voittoja tehdään - siis ihan kehdosta hautaan... synnyttäminen ja kuoleminen niin kallista että kenelläkään ei enää ole siihen varaa... Entäs jos se on itänaapuri joka tämän tajusi ennen meitä ja aloitti 'erityisoperaation' kun täällä vielä nukutaan ja päästetään vihollista ihan kutsumalla sisälle omaan taloon... NYT KAIKKI OVET JA LUUKUT KIINNI JA TODELLISEEN SÄPPIIN! 

Varokaa että putinin patterit ja muut eivät ala räjähtelemään niin että  tulee LA:n kaltainen tulipalo tännekin - sehän on selvää, että putin senkin nyt sitten sytytti eli vei sodan US:n mantereelle. Tapelkoot nyt sitten siellä. Arktisilla alueella jäätyisivät sotilasparat jotka sinne joutuisivat. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla