Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun en kelpaa

Vierailija
10.01.2025 |

Työpaikalla on ollut eräs läheisempi kaveri, pidin häntä hyvänä ystävänä. Ollaan jaettu omia henkilökohtaisia asioita ym vuosien varrella paljonkin. Nyt hän on löytänyt uusia ystäviä töistä, joiden kanssa on tiiviimmin tekemisissä kuin minun, eikä hakeudu enää seuraani kuten ennen. Hänellä on meneillään kriisi elämässään, josta kuitenkin kertoi minulle. Sanoin, että olen "käytettävissä" jos hän joskus haluaa vapaa-ajalla jutella tai nähdä milloin vain. Nyt kuulin että hän on menossa näiden uudempien ystäviensä kanssa viettämään iltaa ravintolaan ym. Tuli todella ikävä fiilis, ohitettu olo, tunne etten kelpaa. Tiedän toki että jokainen saa valita kenen kanssa aikaansa viettää mutta silti tuli surullinen olo. Töissä varmaan kuulee ensi viikolla heidän kivasta viikonlopusta. Pitää varmaan vaan hymyillä ja todeta että kuulostaapa kivalta vaikka sydän itkee. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää.. Ihmiset ei kyllä ymmärrä miten syvät jäljet voi jättää kun jätetään ulkopuolelle tai ns vaihdetaan parempaan. Yritä olla ajattelematta, et sä mitään tolle voi, keskity itseen ja omaan jaksamiseen. Toi ei oo ollut ystävä. 

Vierailija
2/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa kun työpaikalla jätetetään ulkopuoliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole ollut oikea ystävä, valitettavasti- jos näin vaihtoi porukkaa. Ikävä että joudut samoissa porukoissa jatkamaan, olen pahoillani. 

Vierailija
4/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tapahtuu just naisvaltaisilla työpaikoilla ja on kyllä jonkin sortin työpaikkakiusaamista.

Vierailija
5/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne toiset vaan pyysi sitä. Kysy itse joskus jos lähtisi kahville tms

Vierailija
6/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran eräissä 2. asteen opinnoissa joissa eräs nuori nainen vaihtoi seuraa oikein ääneen sanoen. Löysin uusia kavereita ja hän liimantui erääsee toiseen, jota alkoi hännystellä bestikseksi. Bestis alkoi seurustella ja näin naisen usein yksin masentuneena jossain kahvilassa. Olin vähän vahingoniloinen.