Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vähän tyhmä jos työtulot on esim. 2000 eur kuu netto, eikä sijoita 1/2 rahastoihin tai osakkeisiin?

Vierailija
09.01.2025 |

Koska niissähän tienaa kaikki isot summat eikä kukaan häviä ikinä pörssipeleissä? Miksi jättää vapaaehtoisesti rikastumatta? Jos sijoitat säännöllisesti sen 20v, olet vaurastunut reilusti, 100% varmuudella. Joku 7% historiiallinen tuotto ja korkoa korolle.

Vain kommunisti ei sijoita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa jos tienaa. Entäs, kun toi sijoittamiskupla puhkeaa?

Vierailija
2/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole tyhmyyden kanssa mitään tekemistä. Ihmisillä nyt on erilaisia arvoja ja elämänasenteita - ja unelmia ja haaveita. Mua ei esim. innosta mikään rikastuminen eikä mikään mitä isoilla rahoilla saisi. Riittää se mitä tienaan. En myöskään usko eläkejärjestelmän romahtamiseen, niin että täytyisi sitä varten kauheasti säästää. Olen maksanut ja maksan veroja ja eläkemaksuja, kyllä minä sieltä saan sitten vanhuuden elantoni. Jonkunlainen perintökin toki jossain vaiheessa tulee, ei suuri muttei ihan olematonkaan, jolla voi sitten vaikka reissata tai muuttaa etelään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut elää ja tuhlaa unelmiinsa nyt. Ei sit kun. 

Vierailija
4/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä varten mun pitäisi sijoittaa?

Vierailija
5/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikkeet, ruoka ym. pakolliset menot? Luuletko oikeesti, että tonni riittää niihin?

Vierailija
6/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki pitää realisoida taas seuraavan määräämättömän pitkän työttömyyspätkän tullessa, mikä järki.

Vierailija
7/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu, että elääkö tonnilla. Mut jos vuokra on jo 900 ja kolme lasta,nii ei siinä puolia sijoitella. Asia toinen jos elää vanhempien luona vielä ja saa kaiken ilmaiseksi.

Vierailija
8/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vähän tyhmä jos ei ymmärrä ettei niillä tuloilla juuri sijoitella? 

Vierailija
9/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaseppa vaikka nordnetin kommentteja, ja huomaat, että täynnä porukkaa epäonnistuneine sijoituksineen

Vierailija
10/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas suomalaista nuorta kusetetaan.

Vierailija
11/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, mikä osakkeiden arvo on sitten, kun on arve myydä? Monikohan oli sijoittanut esim. Nokiaan silloin, kun sillä porskutti hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi