Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ostaa talon, mutta ei niitä tule myyntiin

Vierailija
09.01.2025 |

Samat talot on pyörineet viimeisen puolen vuoden - vuoden ajan myynnissä tällä alueella. Mulla on lainalupaus saatu ja odottelen nyt vaan sitä oikeaa :/ jos olette aikeissa myydä taloanne, laittakaa vaikka edes johonkin ilmoitusta itse ellette halua välittäjää käyttää. Esimerkiksi hiljainen asuntokauppa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä alueelta haluat siis ostaa ?

Vierailija
2/7 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille voi laittaa viestin ihan postilaatikkoon jos talo kiinnostaa, pari kyselyä tullutkin parina viimevuonna. Kohta alkaa olemaan aika myydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on 1 asunto myynnissä. On ollut pitkään. Tai vajaa vuoden. Ei mitään kiinnostusta. Taloyhtiössä kaikki asunnot ovat identtisiä pohjalta. Silti on tullut lappuja ollaan kiinnostuttu ostamaan. Myyjäpariskunta, ovat vähän iäkkäämpiä ja mä soittelin heidän puolesta. Vastaukset oli aivan hölmöjä. Aivan liian kallis. Luuletko joku myy huomattavasti halvemmalla, eikä edes ekaa tarjousta oltu tehty. 

Toinen sanoi on 2 tasossa. Kaikki nämä on 2 tasossa jne

Vierailija
5/7 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli myynnissä iso täystiilitalo ja isolla tontilla. 16 tuhannella eurolla olis lähtenyt?

Jollei Sodankylä ole huonolla sijainnilla? Mutta siis ei ollut ihan keskustassa tuo.

Vierailija
6/7 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä ostaa käytettyä taloa kun melkein samalla rahalla teetät uuden.

Vierailija
7/7 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä! Jyväskylän huudeilla ei löydy vanhaa pientä omakotitaloa, joka olis tekniikaltaan kunnossa. Ostaisin, mut ei löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi