Onko Odessa liian samanlainen Ossianin veljelle?
Entäpä onko Odessa Minttu Kastehelmi liian pitkä yhdistelmä? Olisiko Mimosa (Pinja/Julia) Kastehelmi parempi?
Entäs Pinja Mimosa (Julia)?
APUA! Ristiäiset lauantaina ja nimeä ei saada millään päätettyä :( Ajattelin että tämä olisi helppo homma kun on niin paljon kivoja nimiä tytölle...
Siispä, mikä näistä olisi paras Ossian Jimi Kristianin siskolle..
1) ODESSA Minttu Kastehelmi
2) MIMOSA (Pinja/Julia) Kastehelmi
3) PINJA Mimosa (Julia)
4) ROOSA Minttu Mimosa
??
Uusia ehdotuksia?
T. Vridessa
Kommentit (4)
Tai Mimosa Minttu-Julia. Mun ehdotus tuo. Mutta kysyit onko Odessa liian samanlainen Ossianin kanssa. Ei mun mielestä. Ihan eri tyyliset ja oloiset kylläkin.
myös Mimosa Kastehelmi on kyllä kaunis nimi....
tai miksei voisi olla pelkkä Odessa Kastehelmi, onko se Minttu siinä välissä tarpeen???
Vridessa:
Entäpä onko Odessa Minttu Kastehelmi liian pitkä yhdistelmä? Olisiko Mimosa (Pinja/Julia) Kastehelmi parempi?Entäs Pinja Mimosa (Julia)?
Ja ei haittaa vaikka onkin aika samanlainen....
Mimosa, toinen suosikkini sopii paremmin...
Kastehelmi, Pinja, Julia, Minttu....onpa tässä ihania nimiä.
Kastehelmi olisi hyvä etunimi, persoonallinen ja superkaunis nimi.
Pinjan äitinä voin kyllä suositella Pinjaakin mutta se on jo aika yleinen...
Julia oli joskus suosikkini mutta se alkoi kuulostaa imelältä.
Minttu on raikas nimi..Kastehelmi Minttu Mimosa
Mimosa Pinja KastehelmiOssian ja Kastehelmi....kuulostaa hyvältä.
Ei Odessa ole mun mielestä liian samanlainen kuin Ossian, vaan ihan hienosti sopii! Ainoa, mitä mietin (ehkä turhaan?), että jos teille tulee vielä kolmas lapsi, löytyykö sitten enää O-alkuista nimeä, jossa olisi tupla-s...?
Odessa Minttu Kastehelmi ei ole liian pitkä, vaan ihan hyvä, mutta Odessa Minttu Mimosa olis minusta paljon sointuvampi (Odessan ja Mintun tuplakonsonantit ja taas Mintun ja Mimosan alut yhdistävät, lisäksi vielä o-kirjain ekassa ja kolmannessa nimessä.)
En tosin itse kauheati pidä Mimosa-nimestä, nimestä tulee mieleen tumma/mustatukkainen, valkonaamainen keijuakin kevyempi japanilaisnainen.. jonka näköisiä eivät suomalaistytöt kyllä ole..
En myöskään laittaisi herkkää kukkaa (Mimosa) Pinjan (mänty tulee mieleen enkusta ja ranskasta) kanssa samaan nimeen, mutta Mintun (mauste) ja Mimosan voi kyllä laittaa mun mielestä, ovat suht " herkkiä" juttuja molemmat.
Minä tykkään Roosasta, tosi kiva!! <3
Paras Ossian Jimi Kristianin siskolle on siis.. ROOSA Minttu Mimosa, mutta myös ODESSA Minttu Mimosa on oikein hyvä!