Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko venäläisten naisten tulva

Vierailija
08.01.2025 |

Kun sota loppuu, aika paljon leskiä siinä vaiheessa. Oisko noista viiden vuoden viihdykkeeksi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tänne tulisi?

Vierailija
2/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei nyt ehkä kannata laskea tämän toivon varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on ainakin alakerta aina mintissä!🥶

Vierailija
4/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mongooleita. 🤮

Vierailija
5/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman suurimpia hååria

Vierailija
6/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman suurimpia hååria

Jos 5e saa nulle kelpaa

Vierailija
7/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tapettu ukrainassa, korvausrahat on tuhlattu ja talous romahtaa niin on slo bon jotain tehtävä, onhan noita suomeen junalla tuotu vuosikymmenet, mutta nyt vajaa miljoona sotaleskeä vailla toimeentuloa, maa kun on tunnettu sosiaalieduistaan, eiku.

Hååriahan ne on mutta sillä asenteella kun muutaman vuoden pistää lihaa rakoon ja palauttaa huonokäytöksisenä takaisin.

Niille on tulossa niin huonot ajat ettei edes hååran isoäiti osaa kuvitella millaista meno jatkossa siellä on.

Vierailija
8/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen tapa puhua naisten surusta iljettävässä maassa. 

Vierailija
9/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon, venäläiset naiset upeita! 😍

m36

Vierailija
10/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tapettu ukrainassa, korvausrahat on tuhlattu ja talous romahtaa niin on slo bon jotain tehtävä, onhan noita suomeen junalla tuotu vuosikymmenet, mutta nyt vajaa miljoona sotaleskeä vailla toimeentuloa, maa kun on tunnettu sosiaalieduistaan, eiku.

Hååriahan ne on mutta sillä asenteella kun muutaman vuoden pistää lihaa rakoon ja palauttaa huonokäytöksisenä takaisin.

Niille on tulossa niin huonot ajat ettei edes hååran isoäiti osaa kuvitella millaista meno jatkossa siellä on.

Hyvä asenne. Kieltämättä kauniita ja varmasti melkoisia petoja. Mutta hirveän koppavia heti alkuun ja pohjattoman ahneita. Ei kannata vääntää mukulaa niiden kanssa

Vierailija
11/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen tapa puhua naisten surusta iljettävässä maassa. 

Ne mitään sure. Itse oikein kiljuvat innosta kun jälkikasvu lähtee väkisinmakaamaan ja ryöväämään vieraaseen maahan

Vierailija
12/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita Ukrainankin vaimoja täällä suomalaisten huvina! Miehet tappelee ryssää vastaan ja yrittää pitää maansa. Akat täällä miesten siivellä ja ilona!

Vierailija
13/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa yhden, voisin kirjat siirtää mökille kun se on asuintalo ja voisin "vuokrata" tän asunnon, se saisi tukiaisia ja asunnon kun siivois ja imis mun nokkahuilua ja voitelis sen sitten omilla liukasteillaan.

Vierailija
14/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti.

Venäläisten ja suomalaisten naisten välinen ero kuin yö ja päivä.

Venäläinen nainen ymmärtää asemaansa ja paikkaansa. Ja osaa olla kaunis ja pitää huolta kunnosta. Nainen on nainen ja tottelee miestä ja on kaunis

täällä taas nämä härmäläiset noh heidän pitäisi katsoa itse myös joskus itseään peiliin.

Jo 20 nuoret naiset on raskaasti ylipainoisia ja tatuoituja. Yäk oksennusrumia

Vierailija
15/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ketju kuulu poistoon? On jo niin ala-arvoista juttua!

Vierailija
16/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli venäläinen nainen vuostuhannen alussa, muutti äkkiä mun luokse, unohti kertoa että oli mennyt naimisiin puoli vuotta aikaisemmin vanhan kääkän kanssa ja saanut siten oleskeluluvan. Oppi äkkiä suomalaiset tavat. Kova valehtelemaan ja rahaa pyytämään. Hiekkap oli, no moskovalainen exhotellitipuhan se oli kun alkoi asioita selvitellä.

Vierailija
17/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Venäjältä loppuu miehet ja naiset saavat tulla täältä niitä hakemaan

Vierailija
18/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovan tai Pietarin jälkeen ei ehkä paljon Suomi houkuttele. On aika hikistä pikkumeininkiä. Taitaa suunta olla suurempiin paikkoihin jos ei Venätässä voi pysyä. Mutta itänaapurissa on tainnut viimeiset tuhat vuotta olla asenteena että en minä mitään voi tehdä. Junaillaan ja järjestellään asioita, pärjäillään, selviydytään, tyydytään.

Pari venättälän tyttöystävää on itselläni ollut. Kivoja, iloisia ja hyväntuulisia sekä energisiä olivat. Seurallisia ja mukavia. Eivät esittäneet tai vetäneet mitään vaikeaa roolia tai olleet olevinaan jotain erikoista. Ja näinhän on mielestäni Suomessakin asian laita varmaan suurimmalla osalla nuorista naisista? Somettajat sitten asia erikseen :))))

Vierailija
19/22 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele, pitkät sääret, mutta siihen se jää, rahaa pitää syytää ja yhdessä asuminen on mahdotonta, kaikki pitää olla luxususta mutta kun sitä makua ei ole.

Vierailija
20/22 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi