Miehet. Antakaa apuja erään miehen ajatusten tulkintaan!
Siis. Eräs mies töissä vaikuttaa siltä, että hän taitaa olla jossain määrin kiinnostunut minusta. Kun olemme kahdestaan, mies on ihan täpinöissään, flirttailee ja katselee minua lumoutuneena. Hän ei kuitenkaan esim. soittele muuten kuin työasioissa tai muutenkaan hakeudu tavallista enemmän seuraan. Porukassa ollessamme hän on asiallinen eikä (yleensä) flirttaile.
Pitäisikö tästä ajatella, ettei mies halua edetä pitemmälle? Jos haluaisi, niin eikö hän piirittäisi vähän aktiivisemmin? Olemme varattuja molemmat. Miksiköhän hän kuitenkin kahdestaan ollessamme on niin selvästi osoittanut tuntevansa jotain minua kohtaan? Itse ajattelen, että näitä ihastuksia tulee ja menee, enkä olisi valmis etenemään pitemmälle, vaikka myönnänkin vastanneeni flirttiin ja katseisiin.
Ja ei, en aio kysyä häneltä tästä mitään suoraan.
Kommentit (6)
Siis miksi mies osoittaa kahden kesken tunteitaan, mutta pitää porukassa etäisyyttä? Jos hän on kiinnostunut, niin miksi ei etene selvemmin?
Mies näki varmaan kilometrin päähän, että olen tolkuttoman ihastunut häneen. Ja tiedän, että hänkin oli - ainakin jonkun verran - kiinnostunut minusta. Tuskin nyt sillä tavalla, että olisi suhdetta halunnut, mutta kuitenkin.
Omat tunteeni olivat välillä todella piinaavia ja leijailin pilvissä koko loppupäivän, jos olimme keskustelleet pidempään kahden.
Kuitenkaan en tehnyt koskaan aloitetta, en ikinä. En koskaan sanonut miehelle ajatuksiani. Kun myöhemmin aloin seurustella, välttelin tätä miestä kuin ruttoa (emme olleet enää samassa työpaikassa), koska pelkäsin että tämä vanha ihastuksen tunne iskee päälle.
Mulla oli kaksi isoa syytä, miksi en ikinä tehnyt aloitetta. Toinen oli se, etten ollut ihan varma siitä, seurusteleeko tuo mies. Toinen taas se, että jollain tasolla tunsin koko ajan, että mikäli meidän välillämme jotain tapahtuisikin - seurustelu olisi meidän välillämme aivan mahdoton ajatus. Pitkällä aikavälillä olisimme molemmat olleet tyytymättömiä.
Mies on minua muutaman vuoden nuorempi ja vaistolla tunnen, että se olisi ollut yksi niistä asioista, joiden " yli" emme koskaan olisi päässeet yli. Olisimme ollut aina epäsuhtainen pari.
pysyvää suhdetta tulisi, vaikka olisimme vapaitakin. On sen verran erilaiset kiinnostuksenkohteet ja ikäeroakin. Kunhan kyselin mielenkiinnosta ajatuksianne tähän. Kyllähän sitä toisen mahdollisilla ajatuksilla mieltään vaivaa, kun kerran tunteita niin ilmiselvästi on. ;)
Vierailija:
Tätä kannattaa miettiä, hiukan tarkemmin, ellei halua seksualinen häirintä / ahdistelu -syyteitä.