Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa avutonta: miten tämä hiuskone laitetaan päälle?

Vierailija
08.01.2025 |

Ostin tämmösen:

https://hobbyhall.fi/fi/kodinkoneet-ja-kodinelektroniikka/kauneudenhoit…

Latasin sitä kauan. Nyt tahdon testata sitä eli laittaa päälle. Mutta miten? En löydä siitä ainuttakaan nappulaa tai kytkintä. Olen painellut sitä joka puolelta. Olen yrittänyt pyöritellä. Kaikenlaista olen yrittänyt. Mitään ei tapahdu, mikään kohta ei liiku, mikään kohta ei reagoi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://s-mania.com/instructions-v2/instructions/english/[EN]%20hatri.p…

Tuossa ylhäällä se pitäis olla (Nro 9) ohjeessa

Sä löysit käyttöohjeet? Olet aikamoinen ihmemies! Luin käyttöohjeet läpi. Kokeilin "nappulaa" numero 9. Ei se kyllä nappulalta vaikuta. Ja arvaa mikä lopputulos kokeilulla: mitään ei tapahdu =D

Ehkä nyt pitää jo alkaa uskoa että laitteessa ei ole mitään vikaa vaan vika on käyttäjässä. Ehkä mä vaan oon aivan uskomaton tumpelo. Tämä touhu ei tule ikinä onnistumaan. Annetaan periksi, luovutetaan. Mun pitää tästedes ostaa vain vammmaisille tarkoitettuja hiuskoneita.

ap

Vierailija
22/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo edes aidot Hobby Hallin sivut? myyjä: sakkal shop?

Hobby hallin sivut on ollut jo pitkään tuollaiset. Ennen tuli sieltä jotain tilattua, mutta nykyään en enää tuon muutoksen jälkeen. 

Ei tuolla ole mitään tekemistä vanhan Hobby Hallin kanssa. Joku kiinapaska joka on ottanut nimen kun vanha Hobby Hall lopetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote onkin älykkyystesti ?

Vierailija
25/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hobby hallin sivut on ollut jo pitkään tuollaiset. Ennen tuli sieltä jotain tilattua, mutta nykyään en enää tuon muutoksen jälkeen. 

Ei tuolla ole mitään tekemistä vanhan Hobby Hallin kanssa. Joku kiinapaska joka on ottanut nimen kun vanha Hobby Hall lopetti.

Eikös se ole virolaisomistuksessa, ei kiinalaisilla?

Vierailija
26/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää tämä. Ihmettelinkin miksi se näytti hieman erilaiselta koko sivusto. t. eräs

Vierailija
27/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se pitää käynnistää äänellä: Käynnisty.

Vierailija
28/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"https://youtu.be/SU2IQt68ZhY?si=DPiAufb4dlNzr1z1&t=325"

Bingo! Olisko tuossa aloittajalle hyvä video.

Vierailija
29/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin gigantti. Myy tuotteita joita ei ole virallisesti heidän valikoimissa. Joku muu yritys lähettää sellaiset suoraan asiakkaalle. Voit itsekin tilata tuotteet suoraan aliexpress, wish, ebay, temu jne. Toimitus voi kestää 2 viikosta, 2 kuukauteen kun tilaat paristoja.

Vierailija
30/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepa kertomaan saitko sen käyntiin. Kiinnostaa. Täällä on nimittäin saatu käyttöohjeeton pesukonekin toimimaan.

Vierailija
31/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko Hobby Hall nykyään pelkkä markkinointiportaali, kun myy tuollaista roskaa"

Sen tiesinkin, että alkuperäinen Hobby Hall teki konkurssin ja/ tai myytiin virolaisomistukseen, mutta että nimen takainen toiminta-ajatuskin on muuttunut portaaliksi, jonka kautta saa kaiken maailman halpisroskaa, joista portaali ei vastaa, on uutta.

Selittää aika paljon. Toinen samanlainen on CDON. Ei ne omalla vastuulla tavaraa myy vaan se on pelkkä portaali sadoille, tuhansille eri myyjille.

Vierailija
32/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"https://youtu.be/SU2IQt68ZhY?si=DPiAufb4dlNzr1z1&t=325"

Tsiisus! Mun pitää myöhemmin katsoa tuo koko video. Nyt katsoin vain suunnilleen kohdan 5-6 min. Ja jopas videon tuote on sekundaa! Ja mun laite on sama. Näköjään se pohjan merkkivalo on myös nappula. Sitä vain pitää painaa tosi lujaa, en ollut aiemmin tajunnut. Joten nappula löytyi, jes! Arvatkaa mitä tapahtuu kun painan sitä nappulaa: ei mitään =D

Tuolla videolla se laite alkaa sentään edes pikkusen pörrätä. Mun laite ei päästä ääntäkään. Ehkä vika ei sittenkään ole minussa. Ehkä ne vaan oikeesti myi laitteen joka ei toimi ollenkaan. Kukapa olisi ikinä arvannut, ettei kannata välttämättä tilata jotain 10 € hiuskonetta jostain ihmeen nettikaupasta. Aikamoinen yllätys.

Nyt aion pitää taukoa tästä asiasta. Pää hajoo. Joskus myöhemmin katson tuon koko videon. Ehkä opin vähän lisää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi