Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vitriini viini ym. laseille vai onko lasit kaapissa?

Vierailija
08.01.2025 |

Mun pitäis hankkia vitriini, sillä kaapit aivan täynnä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitriinikaappi, koska ei mahdu keittiön kaappeihin

Vierailija
42/43 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilyttäkää hyvät ihmiset ne astiat keittiön laatikoissa. Paremmille laseille sitten joku vankkarakenteinen kokopuuvitriini. Astiat painavat niin paljon, että se pöydän päällä oleva kaappi tipahtaa koko hela paska alas seinältä. Astiakaapissa on yksi 20x50mm kiinnitysrima ylälaidassa, josta ammutaan Hiltillä kiinni. Se rima halkesi naapurilla. Kyllä meinasin sydärin saada. Luulin, että Putte ampui ohjuksen naapurin keittiöön.

Kaikilla ei ole yhtä surkeat keittiöt kuin teillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilyttäkää hyvät ihmiset ne astiat keittiön laatikoissa. Paremmille laseille sitten joku vankkarakenteinen kokopuuvitriini. Astiat painavat niin paljon, että se pöydän päällä oleva kaappi tipahtaa koko hela paska alas seinältä. Astiakaapissa on yksi 20x50mm kiinnitysrima ylälaidassa, josta ammutaan Hiltillä kiinni. Se rima halkesi naapurilla. Kyllä meinasin sydärin saada. Luulin, että Putte ampui ohjuksen naapurin keittiöön.

No, en ole vuorannut mun asuntoani kaapeilla joten lasit aäilytetään siellä missä ne mahtuu olemaan ja niille järkevin paikka. Miksi mä maksaisin jostain lasien aäilyttämisestä keittiössä? Mulle on keittiön kaapeille tärkeämpääkin käyttöä, kuten päivitttäiset asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan