Orgasmin teeskentely
Miksi teeskentelet orgasmin ?
Mitä hyödyt siitä?
Kerrotko miehellesi mitä haluat, mitä et. Silloin voisit saada aidon orgasmin ja voisi alkaa tehdä mieli miestäsi.
Ei tarvisi lelupussilla käydä niin usein
Kommentit (24)
Minä olen kokenut. Oli kuivaa kuin Saharassa mutta huohotti kovaa ja vielä kiihdytti loppu huipennuksen. Kysyin tekikö hyvää niin oli vähän silleen että mitä vastaisi. En kyl ymmärrä mitä siinä voitti. Teki itsestään hölmön kuuloisen kun ei kuulostanut edes yhtään sille, mille ne oikeat ja kosteet oggasmit. TAI sit olikin teeskennellyt kaikki aikaisemmat😂
Vierailija kirjoitti:
Pääsee nopeammin hommasta eroon.
Eikö vaan voi sanoa, ettei tänään tule. Mikä lie lukko on päällä. Ensi kerralla sitten.
En ole koskaan teeskennellyt enkä tule koskaan teeskentelemään.
Osalle miehistä voi käydä liikaa itsetunnon päälle jos nainen ei saa. En siis aina feikkaa, mutta en vain halua pahoittaa toisen mieltä kun on yrittänyt ihan tosissaan vaikka 30 min.
Mitä kertomiseen tulee, siinä pitää olla kyllä kieli keskellä suuta ettei tule pyytäneeksi liikaa tai liian outoa tai vaikeaa. Minulla menee ainakin kaikki into saman tien jos huomaan ettei toista oikeasti kiinnosta ja tekee vain koska kokee että täytyy. Siinä on onnistumistodennäköisyys saman tien nollassa.
Eli lyhyesti: vältetään molempien paha mieli. Jos miestä harmittaa niin kyllä se minuunkin tarttuu. Toivottavasti ei olisi seuraavalla yrityksellä niin kovat paineet sitten.
Ps. En muuten käytä leluja, ne ei tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Osalle miehistä voi käydä liikaa itsetunnon päälle jos nainen ei saa. En siis aina feikkaa, mutta en vain halua pahoittaa toisen mieltä kun on yrittänyt ihan tosissaan vaikka 30 min.
Mitä kertomiseen tulee, siinä pitää olla kyllä kieli keskellä suuta ettei tule pyytäneeksi liikaa tai liian outoa tai vaikeaa. Minulla menee ainakin kaikki into saman tien jos huomaan ettei toista oikeasti kiinnosta ja tekee vain koska kokee että täytyy. Siinä on onnistumistodennäköisyys saman tien nollassa.
Eli lyhyesti: vältetään molempien paha mieli. Jos miestä harmittaa niin kyllä se minuunkin tarttuu. Toivottavasti ei olisi seuraavalla yrityksellä niin kovat paineet sitten.
Kuulostat hyvän avoimelle. osaat ajatella miestäkin.
Ihmettelen ketä miestä ei kiinnosta tyydyttää naista ja tehdä asioita. Sehän on kiihottavaa jos nainen sanoisi mitä haluaa miehen tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys vielä että taidat nauttia ihan oikeesta munasta kun ei säti, g piste sauva, ym vibrat tunnu hyvälle. Arvostan, eikä tarvi salailla/ piilotella leluja ympäri kämppää
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä typerintä mitä voi tehdä. Aina kun feikkaat, mies luulee tehneensä asiat oikein. Ei siinä tarvitse sen kummempaa sanoa, kun että "nyt ei oikein lähde" tms.
Pystyn kyllä antamaan omalle naisystävälleni useammankin orgasmin, mutta välillä tulee hetkiä ettei ole oikea fiilis. Ja hän voi ihan suoraan sanoa ettei nyt onnistu. Ihan vastaavasti itselläni. Ikään on sen verran ettei oikein meinaa irrota, jos on jo päivän aikana ollut seksiä pari kolme kertaa.
Ja siitä mielipahasta. Naisystäväni sanoo nauttivansa seksistä vaikkei orgasmia saisikaan. Tuollainen väkinäinen orgasminmetsästys vain vie kaiken hauskuuden pois seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään miehiä ole, vaan keskenkasvuisia kakaroita. Orgasmin feikkaaminen on tyhmintä mitä voi sängyssä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee nopeammin hommasta eroon.
Eikö miehesi laukea ilman että tulet? Miksi ei vain voi sanoa, että nyt ei ole oikea mielentila orgasmiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys vielä että taidat nauttia ihan oikeesta munasta kun ei säti, g piste sauva, ym vibrat tunnu hyvälle. Arvostan, eikä tarvi salailla/
Terveisiä peräkammarista
Helppoahan. Se orgasminteeskentely on. Mutta teeskentelepä erektiota!🤡
Mä en ole ikinä saanu yhdynnässä, eikä miehet ole hoitanut yleensä muutenkaan. Joten niitä ei kyllä ainakaan ole paljon kiinnostanut että onko saanut vai ei kun en ole esittänyt edes että olen saanut. Mutta nykypäivänä tosiaan kun saa enemmän suunsakin auki niin mä sanon suoraan etukäteen kun näistä jutellaan että mä en sitten oo ikinä saanut panossa että ei saa ottaa mitään painetta, ja kerron millä lailla saan helposti muuten ja teen kuitenkin hyvin selväksi että jos seksi muuten on hyvää ja riittävää niin mä en todellakaan edes kaipaile koko orkkua siinä touhussa ku nautin yhdynnästä täysin riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä typerintä mitä voi tehdä. Aina kun feikkaat, mies luulee tehneensä asiat oikein. Ei siinä tarvitse sen kummempaa sanoa, kun et
Me ei kyllä yritetä edes joka viides kerta että ei se nyt mitään jatkuvaa yritystä ole. Ja niistäkin kerroista valtaosa epäonnistuu. Mielestäni tämä ei ole erityisen väkinäistä eikä metsästystä, mutta ymmärrän että voi miestä alkaa harmittamaan jos minun orgasmien välit voi laskea vuosissa eikä kuukausissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei kyllä yritetä edes joka viides kerta että ei se nyt mitään jatkuvaa yritystä ole. Ja niistäkin kerroista valtaosa epäonnistuu. Mielestäni tämä ei ole erityisen väkinäistä eikä metsästystä, mutta ymmärrän että voi miestä alkaa harmittamaan jos minun orgasmien välit voi laskea vuosissa eikä kuukausissa. .
No mutta silloin kannattaa kertoa miehelle miten sinä voisit saada orgasmin.
Feikkaan satunnaisesti siksi että haluan että homma menee eteenpäin, mutta mies jumittaa siihen "kyllä minä osaan" -vaiheeseen eikä suostu myöntämään tappiota. Tämä tapahtuu siis tosi harvoin, kun en vaan millään laukea ja puolen tunnin jälkeen haluasin vaan jo panna. Yleensä mies saa minut halutessaan laukeamaan minuuteissa. Feikkaan noin 3-4 kertaa vuodessa. Seksiä useita kertoja viikossa.
Itse olin 2vuoden ajan huonossa suhteessa, jossa miehellä oli todella huono itsetunto. Seksiä piti harrastaa, mutta se oli todella huonoa. Mies ei kestänyt kuulla minun omia tuntemuksia ja ehdotuksia seksin suhteen, koska hän oli kuulemma todella hyvä siinä. Joten oli pakko feikata orgasmi, että hän suostui lopettamaan. Suhde onneksi päättyi ja nykyinen aviomies kestää kuulla minunkin mielipiteitä. Olin todella nuori edellisessä suhteessa, enkä osannut lopettaa sitä ajoissa.
Yhden ainoan kerran en saanut orgasmia, ja rupesin itkemään. Sen jälkeen ei näin ole käynyt. Oppia ikä kaikki.
Jos ei huvita, ei kannata edes aloittaa.
Muakin kiinnostaisi et minkä ihmeen takia naiset tekee niin. Mä en ole ikinä tehnyt niin.