Vaihdatteko kotivaatteet kun tulette töistä kotiin?
Tuosta yhdestä ketjusta pisti silmään että ehkä se onkin outoa:) Minulla vaan on aina ollut tapana että kun tulen töistä kotiin niin vaihdan kotivaatteet (verkkarit) kun niissä on rennompi ja mukavampi olla.
Kommentit (16)
En osaa olla kotona edes farkuissa. Aina jalassa verkkarit/ olohousut. Nyt jalassa pinkit verkkarit, jossa valkoinen leveä raita sivulla =)
JEEE, niin TRENDIKÄSTÄ =D
Eli koulussa ja töissä siistimmät vaatteet ja sitten kotona kotivaatteet (verkkarit tms.) Työvaatteet pysyvät siistimpinä pitempään ja kotona voi olla mukavammin.
Kotona olen rennosti farkuissa ja trikoopaidoissa tai paitapuseroissa, töissä en todellakaan.
Töissä jakkupuku, kotona verkkarit.
Näin on ollu mullakin ihan kouluajoista asti. Heti kun pääsen kotiin, vaihdan verkkarit jalkaan.
Yleensä kuitenkaan en vaihda ennenkuin jotain seuraavista tapahtuu: 1. lähden lenkille, 2. alan tehdä viikkosiivousta 3. alan jumpata. Eli kuitenkin siis jossain vaiheessa iltaa useimpina päivinä vaihdan...
Työtakki nyt jää työpaikalle, mutta muuten olen samoissa vaatteissa niin kotona kuin töissäkin. Tietysti, jos lähden lenkille, niin vaihdan verkkarit jne, mutta muuten en jaksa varata kaksia vaatteita per päivä. Mitenkäs muuten, ettekö te koskaan töiden jälkeen esim. lähde kaupungille syömään/kahville/leffaan/ostoksille tai muuten vaan ulos? Vai veivaatteko silloin taas siistimmän (päivän kolmannen) vaatekerran ylle? Vai kuljetteko vaan verkkareissa?
Töissä on elegantti, miellyttävä ja tyylikäs jakkupuku, jota pidän iltaan asti myös kotona. Mikäli kainalot hiostuvat kotiaskareissa, paita vaihdetaan, tietysti. :-)
Meikki ja kampaus täytyy pitää " kivana" , tottakai. Mutta sitä voi kyllä vaihtaa illanmittaan, jos miestä ei miellytä. Yöllä valvon minä - tietysti! Miehellä on vaativa työ, vaativampi kuin minulla. Minä uhraudun tarvittaessa, se on naisen tehtävä.
Mä vaihdoin aina, kun vielä kävin töissä. Mulla on lähes pakkoneuroosi siitä, että kotona ei voi olla farkuissa, suorissa housuissa tai muissa " jäykissä" vaatteissa, paitsi jos on vieraita. Olen myös yleensä kotona paljain jaloin, sukat ahdistavat.
Työvaatteet pysyvät parempina pidempään kun ei käytä niitä kotona.
Lisäksi olen niin laiska, että haluan välttää työvaatteiden likaantumista kotihommissa ja turhaa pesuntarvetta.
käyn suihkussa ja vaihdan kotivaatteet, aina.
Yleensä päällä on vaaleanruskea housut+huppariyhdistelmä (velouria)
Harvemmin näin kuitenkaan käy. Yleensä menen sitten töistä suoraan kaupungille, jos on tarvetta.
Vierailija:
Mitenkäs muuten, ettekö te koskaan töiden jälkeen esim. lähde kaupungille syömään/kahville/leffaan/ostoksille tai muuten vaan ulos? Vai veivaatteko silloin taas siistimmän (päivän kolmannen) vaatekerran ylle? Vai kuljetteko vaan verkkareissa?
Työvaatteetkin pysyy parempina ja kotona on mukavampi olla rennommissa vaatteissa.