Löytyisiköhän haasteesta kiinnostuvia miehiä
Tykkään seksistä, olen aktiivinen ja tunnen himoa miestä kohtaan. Elo on mennyt niin, että olen tottunut hoitamaan orgasmin itselleni. En ole osannut hakea/vaatia miehen apua siihen. Kiinnostus on kasvanut kasvamistaan, että löytyisiköhän lemmen lähettilästä, jota kiinnostaisi kokeilla tällaisen naisen aivojen ohjelmoimista toiseen tapaan. Ei mitään pakottavaa tulosvastuuta, halu viihtyä toisen iholla piinaillen, leikkien olisi tärkeämpää.
N49 (suht säpäkkä, ainakin omasta mielestään )
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jäsen korjaajan kädet ja mieli joka näkee, vähän kauemmaksi..
Olisko sulla jotain anonyymiä viestintäkanavaa, jossa viestitellä? Sijaintini pk-seutu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sulla on tarjota miehelle?
Satunnainen iltapäivä/ilta kevyissä merkeissä. Olen koulutettu, hyvin käyttäytyvä (mahdollisesti vähän tuhma), itsestään huolta pitävä. Mitä haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnainen iltapäivä/ilta kevyissä merkeissä. Olen koulutettu, hyvin käyttäytyvä (mahdollisesti vähän tuhma), itsestään huolta pitävä. Mitä haluat tietää?
Onko vauva.fi foorumi koulutetulle, hyvin käyttäytyvä lle ja itsestästään huolta pitävälle naiselle paikka löytää satunnaista seksiseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako mina? Mina koto kongo ja nukuaan asu hki. Mina housu jatti kurpa, 27cm pitka ja tosi paksu. Jaksa rakastaa pitkaan kovaa ja hellasti, mitan sina vaan halu.
M.34
Vähän liiankin isot mitat pienelle naiselle
Muta ei sita tarvi tuontaa kokonaa sisaa, monela iha huva jos puolet kippaa sisaan.
Orgasmi voi olla pukeutumiskysymys. Pue tanssihousut vaikka se muovi vähän hiostaakin. Sitten minihame ja saumasukat minun silmäniloksi. Mennään tansseihin. Sano sitten hyvissä ajoin, kun haluat panemaan. Yritetään ehtiä, ennen kuin sinulta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tuu meille ...totta kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäsen korjaajan kädet ja mieli joka näkee, vähän kauemmaksi..
Olisko sulla jotain anonyymiä viestintäkanavaa, jossa viestitellä? Sijaintini pk-seutu.
Kik.minnemeen
Vierailija kirjoitti:
www.eros.fi/dildohousut-naiselle-latex-japanilaiset-tanssihousut/p/4024…
Heh, ei välttämättä huono 😮😄