Räväkät kuulumiset
Kommentit (77)
Kaipaisin räväkämpää vaihtelua, piiskaa ym
Oulu
Vierailija kirjoitti:
räväkkä=rajaton, luonnehäirikkö
hei, olen syntynyt ja kasvanut Itä-Suomessa. Siellä puhutaan paljon, nauretaan, hassutellaan . Räväkkyys on kunnioitettava piirre meidän itäsuomalaisten näkökulmasta.
En tiedä kuka kielitieteilijä on määritellyt sanan räväkkä. Luonnehäirikkö ei missään nimessä, ilmeisesti kielitieteilijä itse on anti-spontaaninen ja katsoo että eloisat ihmiset eivät ole normaaleja.
Hirvee krapula aamulla 🤮. Oli pakko ottaa vähän loiventavaa. Huomenna ehkä saikkupäivä.
Kuuluu! Lapioin räväkästi jäätelöä naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa ihan parinvaihto ketjulle???
Ollaan +40 pari Treen suunnalta...
Vorssasta ollaan
Siis miespari. Pitäskö ketjun olla 'seksi'osiossa???
Kelpaako lesbopari? Loimaalta
Koitin juuri äsken kirj.Pariin kommenttiin jo oli poistunut.Tylsää mitään tekemistä ei ole .Siks roikkuu täällä.
Heti tuli hyvä mieli, kun tätä aloin lukea :)
Räväkät kuulumiset - hyvä nimi!
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa ihan parinvaihto ketjulle???
Nyt kyllä alkoi naurattaa räväkästi 😅😅😅
Laitoin pyykkiä tulemaan 3 tunnin ohjelmalla. En muista koska laitoin, käyn kohta kattomassa paljon jäljellä aikaa!
Tämä ketju alkoikin ihan niin kuin nimikin: räväkästi.
Pidetään katto korkealla= saa estottomasti kirjoittaa ihan mitä sylki suuhun tuo. Yes, tietyt rajat, you know, kuitenkin.
Minä jatkan nyt tätä Netflixin katsomista täältä sohvan pohjalta. Ei tarvi huomenna mennä mihinkään. Siivooja tulee keskiviikkona, joten minun on pantava paikkoja kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Pidetään katto korkealla= saa estottomasti kirjoittaa ihan mitä sylki suuhun tuo. Yes, tietyt rajat, you know, kuitenkin.
Minä jatkan nyt tätä Netflixin katsomista täältä sohvan pohjalta. Ei tarvi huomenna mennä mihinkään. Siivooja tulee keskiviikkona, joten minun on pantava paikkoja kuntoon.
Kenen rahat? Sinun vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen rahat? Sinun vai?
Ja kenen rajat?
Noh. Mitä nyt pihtaatte? Onko tämä nyt se räväkkä ketju? Kuulumisia nyt sitten. Eikö enää kelpaakaan? Hah hah.
Kävin parvekkeella ja kusin 8. kerroksesta vastatuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Noh. Mitä nyt pihtaatte? Onko tämä nyt se räväkkä ketju? Kuulumisia nyt sitten. Eikö enää kelpaakaan? Hah hah.
Sinulle vahingonilo paras ilo?
Mietin ap:n sanoja "Vaihtelua kaipaaville". Mitähän tarkoittaa? Koen, että vauvalla on kyllä mistä valita. Mutta joo, ehkä ap etsii jotakin tietynlaista vaihtelua.
Näkökin on mennyt