Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä se on se inkiväärivalmiste pahoinvointiin?

28.02.2007 |

HELP! Olen kuullut että raskauspahoinvointiin on olemassa joku inkiväärivalmiste? Voisiko joku valaista hieman tarkemmin asiasta? Mikä tämä valmiste on nimeltään? Apteekistako sitä saa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni se on Multitabsin Raskaus Inkivääri nimellä.. Kysy sieltä, kyllä ne apteekissa auttavat. En tiedä auttoiko mulla ne inkiväärit, vai alkaako pahoinvointi muuten olla jo ohi, mutta viime perjantaista asti olen niitä napsinut ja vihdoin mä olen elossa!! Ekaa kertaa moneen viikkoon mä olen virkeä eikä mun ole huono olo. Ihanaa!!

Vierailija
2/3 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jäänyt ylimääräisiä inkiväärikapseleita 30 kapselia. Jos laitat tähän mailiosoitteesi, niin voin ottaa yhteyttä ja postittaa ne sulle (maksat vain postikulut, en halua niistä muuten rahaa). Turhaan lojuvat minulla kaapissa, kun en enää itse tarvi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/2 tl jauhettua inkivääriä ja 1/2 tl hunajaa sekoitetaan. Yritä niellä seos kokonaan kerralla niin ei maistu niin pahalta. Ja lasi maitoa päälle. Itse en mausta ainakaan pahemmin välittänyt, mutta pakon edessä tein tämän seoksen kun se oikeasti auttoi! Itse otin pari kertaa päivässä pahimman pahoinvoinnin aikana tuon satsin ja se helpotti oloa niin paljon että pystyi sen jälkeen syömään normaalisti. Tosin kerran päivässä oksensinkin jossain vaiheessa päivää, mulla kun se pahoinvointi kesti monta viikkoa aamusta iltaan. Oksetusolo pysyy loitommalla kun syöt jotain parin tunnin välein. Itse en noita apteekin inkiväärivalmisteita ole kokeillutkaan, mutta ainakin minulla todistetusti oli apua inkivääristä. Ja jos tykkää inkiväärin mausta niin miksei käyttäisi vaikkapa tuorettakin inkivääriä?