Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suostutella vaimo

Vierailija
06.01.2025 |

Miten olette pyytäneet vaimonne hyväilemään peppuanne? Niin ettei heti luulla homoksi.  Vai onko puoliso itse ehdottanut sitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan! Kai vaimosi sut tuntee!!!

Vierailija
2/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ehdotella mitään. Ei sitä kiinnosta minun hyvä olo. Ei se halua seksi asioista ja seksi harvoin ja perinteinen yksi asento missä hän saa. Ehdottanut leluja sänkyyn mutta ei halua. Exältä sai joululahjaksi lelun ja oli mukana sängyssä mutta eipä minun kanssa ole avointa meininkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa anaalitapit ja laittakaa ne toisillenne.

Vierailija
4/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi ehdotella mitään. Ei sitä kiinnosta minun hyvä olo. Ei se halua seksi asioista ja seksi harvoin ja perinteinen yksi asento missä hän saa. Ehdottanut leluja sänkyyn mutta ei halua. Exältä sai joululahjaksi lelun ja oli mukana sängyssä mutta eipä minun kanssa ole avointa meininkiä. 

Mene hyvä mies muualle ruikuttamaan! Tuo on jo säälittävää!! Yritä nyt helvetissä miehistyä edes vähän!

Vierailija
5/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ala sellaiseen! Homoudut aivan välittömästi. 

Vierailija
6/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaat kätensä kesken nainnin sinne peppureiälle. Jos ei tuosta ymmärrä yskää niin on täystallukka.

Vierailija
7/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo otti suihin käskin imeä palleja ja sitten kun siirtyi sinne, painoin pään alemmas ja sanoin nuole h...a persettä, helppoa.