Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Traumat

Vierailija
05.01.2025 |

On siitä mielenkiintosia, että ne voi joko tuhota ihmisen elämän ihan kokonaan negatiivisesti, tai sitten ne voi tuhota ihmisen elämän ihan kokonaan positiivisesti. 

Traumoistahan yleensä lähtee muutos liikenteeseen jos sen vaan sallii tulevan. Mut se ero näiden kahden välillä on ihan hiuksenhieno, ne voi tuhota myös ihmisen elämän ihan kokonaan sillä negatiivisella tavalla että ihminen ei enää koskaan pääse missään eteenpäin. 

Miettikää itse miten tämä yhteiskunta luo ja "hoitaa" ihmisten traumoja, ne yritetään tukahduttaa monin eri menetelmin mikä auheuttaa nimenomaan sen negatiivisen version asioille. Niitä ei yritetä parantaa eikä ihmisen haluta menevän eteenpäin ja kehittyvän. 

Oletteko te koskaan tavannut ihmistä joka on oikeasti kokenut helvetin omassa elämässään ja muuttunut sen myötä ihan täysin erilaiseksi, eli siis se helvetti ja se synkkä ihminen on muuttunut ihan päinvastaiseksi ja elämä hymyilee. Mä olen tavannut ja mä tiedän varmuudella että tämä prosessi mitä tämä ihminen kävi läpi ja miten hän muuttui niin sillä ei ollut mitään tekemistä lääkkeiden kanssa. 

Tiiättekö mikä se oikea parantava voima oli? Tää ihminen laitto itsensä kuntoon ja sen jälkeen hänen vierelleen eksyi ihminen kenen kanssa hän on nyt ollut jo vuosia onnellisena. Eli oma työ ja rakkaus muutti tän ihmisen elämän, pilleripurkki ei muuttanut mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, mutta käytin kyllä lääkkeitäkin. Ja sain yhteiskunnalta todella paljon tukea matkaani, 

Vierailija
2/3 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että voisin olla rakkaalleni se ihminen. Usko pystyväni siihen, mutta pelkään ettei hän halua sitä. Tai osaa haluta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lyhyt. Siitä kannattaa ottaa kaikki irti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi